חום ופריחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום ופריחה
    הילה
    01/07/2010

    שלום רב
    בני בן 9 חודשים ומיום שישי האחרון החל לעלות לו החום בין 38.7 עד ל40.3 לרוב החום עמד על 39 פלוס החום לווה בשיעול רטוב בחוסר תאבון ובהקאות לעיתים בשיא החום פנינו למיון שם עשו לו ספירת דם וצילום חזה שיצאו חיוביות וסוכם להנשיך לתת אקמול ונורופן לחלופין החום המשיך כארבעה ימים וביום שלישי נעם התעורר עם פריחה בכל הגוף -נקודות אדומות- הרופא המטפל שעקב אחריו במשך הימים ואף עשה לו בדיקה שתן+תרבית שיצאו תקינות קבע כי מדובר בווירוס ורלי ואילו הפריחה שייכת לוירוס ומעידה על סיום החלק הקשה שלו. ברצוני לדעת איך ניתן לדעת בוודאות כי לא מדובר באדמת או אדמדמת כי חלק מאנשים בעלי ניסיון אבל לא רופאים. כולל המטפלת טוענים כי מדובר במחלת ילדים כרגע החום במגמת ירידה ואף לא עולה בכלל השיעול קשה ואילו הפריחה קצת דהתה . אשמח לתשובתך לגבי מצבו הכללי של בני ומה לדעתך זה מעיד ובנוסף איך ניפטרים משיעול רטוב שחוזר על עצמו ולא חולף זה גורם לו לפעמים לנשימות קשות
    תודה
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום ופריחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    01/07/2010

    קרוב לוודאי מדובר באדמדמת
    מחלת ילדים ויראלית שכיחה
    נזלת ושיעול הם חלק מהוית הילדים בגיל הרך ותרופות בדרך כלל לא עוזרות
    ניתן להקל על ידי מי מלח לאף ואדים בחדר.
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    הילה
    01/07/2010

    תודה על תשובתך המהירה
    שאלה נוספת באותו הקשר

    שלום רב, כאמור בני סבל בשבוע האחרון מחום גבוה שיעול רטוב שהוגדר כווירוס ורלי ונגמר בפריחה בכל הגוף כעט נשאר לו שרידים מן הווירוס מלבד שיעול טורדני רטוב שלא נעלם חשוב לציין שהוא בן 9 חודשים וכבר קיבל מנות אנלציה לא מעטות ווסבל משיעול רטוב ויבש לא פעם בלילות האחרונים הוא אינו ישן רגוע מתעורר ובוכה ואף מתיישב לעיתים כמובן שמשתעל בחוזקה ולעיתים לאחר השיעול נושם נשימות מהירות כאילו משהו מציק לו או שקשה לו לנשום איך ניתן לדעת אם מדובר בכאב גרון וליחה שנוצרו בזמן הווירוס או חלילה שזה קשור לאסטמה? אודה לך על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה שכחתי לשאול...

    הילה
    01/07/2010

    אמרת שכנראה מדובר באדמדמת מדוע הרופא אמר שזה פריחה של ווירוס? קיים בכלל מונח כזה פריחה של ווירוס ?
    איך אדע מה נכון והאם לי לציין בפני מישהו או לרשום כי הילד עבר כנראה אדמת או שאים לכך כל ערך?
    תודה וסליחה על השאלות הרבות
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום