חוסר שקט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר שקט
    מרב
    03/07/2010

    שלום רב,
    ביתי בת 5 וחצי חודשים. נולדה כתינוקת רגועה מאד אבל בסביבות גיל 4 חודשים חל בה שינוי מהקצה אל הקצה והיא הפכה לתינוקת מאד טרחנית ובוכיה שמאד קשה להרגיע.
    בבדיקת רופא שגרתית לא נמצא הגורם אשר עשוי להצביע על הסיבה לשינוי שחל בה.
    מיום לידתה ועד היום יונקת באופן מלא (בחודש האחרון בתוספת טעימות מזון מוצק) ופולטת די הרבה מאז ומתמיד. מאחר וברוך השם עלתה יפה במשקל, לא התייחסנו לבעיית הפליטות בחומרה. האם יתכן שהפליטות שלה צורבות לה ולכן היא כל כך לא רגועה? האם יתכן שהבתחלה לא צרב לה ועכשיו זה כן מפריע לה? בבית המרקחת הציעו לנו לנסות "אלגיקל קיד". כדאי?
    אנחנו מותשים מאד ורוצים למצוא דרך להרגיע אותה..
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר שקט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרב שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    04/07/2010

    האם יתכן שהפליטות שלה צורבות לה ולכן היא כל כך לא רגועה?
    בבדאי

    האם יתכן שהבתחלה לא צרב לה ועכשיו זה כן מפריע לה?
    כן

    בבית המרקחת הציעו לנו לנסות "אלגיקל קיד". כדאי?
    זה בסדר

    בברכה ובהצלחה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום