חיסון מחומשת+פרבנר- חום ואדמומיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון מחומשת+פרבנר- חום ואדמומיות
    הילי
    07/07/2010

    היי,

    בני בן שנה ו-3 חודשים קיבל לפני כיומיים את החיסון האחרון של המחומשת וחיסון שני של פרבנר.

    הוא קיבל ב-5/7 ב-12:00 בצהריים החיסון- ובבוקר למחרת (ישן בלילה) גילינו שהוא עם חום 39- התפתח בלילה. מאז הוא עם חום ומקבל אקמולי נר ונורופן (כשלא יורד עם האקמולי)

    בנוסף, משהו שמדאיג אותי- יממה לאחר החיסון התחיל לו כתם קטן אדום שגדל מאז וכבר יש לו עיגול אדום וחם ליד הזריקה בקוטר כ-3.5 ס"מ.
    אמרו לי שיכולה להיות תגובה מקומית- אבל האם זה הגיוני?
    ומה בנוגע לחום- האם הגיוני שמהחיסון ?

    הייתי היום אצל רופאה שלא ממש סיפקה תשובות ורק אמרה לחזור למחרת אם ממשיך..
    האם תוכלו להגיב/לתת חוות דעתכם? -הודה מאוד על תשובה מהירה,
    מודאגת מאוד,
    תודה,
    הילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    07/07/2010

    אמרו לי שיכולה להיות תגובה מקומית- אבל האם זה הגיוני?
    בבדאי

    ומה בנוגע לחום- האם הגיוני שמהחיסון ?
    כן

    הכל נשמע כתגובה לחיסון

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום