קוליק או גזים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קוליק או גזים?
    שמרית
    12/07/2010

    שלום.
    אני אמא לתינוק בן חודשיים , מאז היותו בן שבוע סובל קשות מכאבי בטן וגזים, הסיבה לאיבחון זה שיש פעמים שהבטן מתקשה הרגליים נמתחות וניתן לראות שיש כנראה גזים מדי הפעם, הבעיה המרכזית שהילד בוכה כמעט אחרי כל ארוחה, זה מתבטא בפליטות (לפעמים בקשת) במשך כל היום מתעורר כמעט בכל תנומה ונראה שזה קורה מכאב , ספורות הפעמים שהילד ישן שינה שלווה.
    לאחר התייעצות עם רופאת המשפחה הוחלף לו האוכל לניוטרמיגן לפני כחודש, חל שיפור אך הוא עדין בוכה כנעט אחרי כל ארוחה או מתעורר מכאב חד בבטן ואז צריך להרדימו שוב.
    לאחר שהתיעצתי שוב עם הרופאה היא אמרה שאין מה לעשות וצריך לעבור את שלושלת החודשים הראשונים וכנראה מדובר בקוליק.
    שאלתי היא מה האלטרנטיבה במקרה זה האם ניתן לבצע בדיקה או סדרת בדיקות על מנת להיות רגועה שאכן מדובר במשהו חולף ולא משהו אחר שמסוכן לבריאותו של בני .
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוליק או גזים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמרית שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    14/07/2010

    זה נשמע כמו ריפלוקס
    הייתי יושב עם רופא ילדים שלך לראות אך להתקדם

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום