מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלת אזניים ואודם בגרון - 6 חודשיםלילך17/07/2010
שלום לכולם, בתי בת ה 6 חודשים + שבוע משתעלת, היינו אצל הרופאה ויש דקלת באוזניים ואודם בגרון, אין חום. הרופאה נתנה לנו טיפות אזניים ואנטיביוטיקה ואמרה להשתמש רק כשיש חום. עברו יומיים ולא עלה חום, מה לגבי הדלקת באוזניים והשיעול? זה אמור לעבור לבד ללא שום תרופה? אני משתמשת במי מלח, אדים קרים / חמים, טיפות אוזניים, שמן אקליפטוס, שואבת לה נזלת, מגביהה את המזרון במיטה אבל כל זה לא עוזר, היא מתעוררת בלילה משיעול ולא יכולה לישון, אני מנסה להמנע מאינלציה כי היא ממש בוכה וצורחת כשאני עושה לה. במשך היום מתנהגת כרגיל, אוכלת פירות, ירקות, סימילאק, שותה מים, מתהפכת מצד לצד וצוחקת, אבל בלילה הכל משתנה. מה לעשות??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילך שלום
ד''ר קווין שרייבר19/07/2010מה לגבי הדלקת באוזניים והשיעול? זה אמור לעבור לבד ללא שום תרופה?
בד"כ הדברים האילו עוברים לבד ללא תרופה
עם הבכי בלילה הייתי חוזר לבדיקת אוזניים אצל הרופא לראות שיש שיפםור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר שרייבר
לילך21/07/2010תודה על התשובות, זה באמת מה שעשיתי, חזרתי לרופאה הדלקת באוזנים עברה אבל יש קצת אדום. מה לעשות לגבי השיעול? לא מפסיקה להשתעל ( בד"כ בבוקר כשמתעוררת) שיעול עם ליחה, האם אינלציה תעזור? הרופאה אמרה לי להוסיף ונטולין למי מלח באינלציה.
ועוד שאלה, החלטתי לעבור למזון צימחי על בסיס סויה באופן קבוע בגלל שהליחות לא נגמרות, האם זה לא יעשה לה "בלגן" בבטן במידה ובעתיד אצטרך לתת לה מוצרי חלב כגון גמדים וכו'? האם מומלץ להאכיל באופן קבוע מזון צימחי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילך שלום
ד''ר קווין שרייבר22/07/2010עם אין ציפצופים הראות הוא לא צריך וונטולין
לפעמים לעבור לצימחי עוזר לליחה
תחזיקי מעמד!
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)