בן שנה ו - 3 שתי שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה ו - 3 שתי שאלות
    נעמי
    25/07/2010

    שלום,

    בני בן שנה ו-3 עכשיין לא הולך, רציתי לדעת איך ניתן לעודד אתו ומה אפשר לעשות.
    הוא עומד לכמה רגעים לבד והולך רק בעזרת כיסא או משהו שהוא יכל להישען עליו. ניראה כאילו אין לו עדיין ביטחון לעשות צעדים ללא תמיכה.

    דבר שני, הוא עדיין ישם בחדר איתנו במיטה שלו, לאחרונה גיליתי שקשה לו להירדם לבד והוא צריך שאנחנו נהיה לידו. אני כבר יומיים מנסה להרגיל אותו שישן לבד, זה צורך ממנו המון סבלנות מכיוון שהוא בוכה שאני הולכת לסלון וכשאני חוזאת הוא פתאום מפסיק. זה חכל להיות להימשך חתי שעה וגם שעה, אבל שמתי לב שבלילה השני זה השתפר.

    השבוע אנחנו רוצים להעביר אותו לחדר שלו, איך מומלך לעשות זאת?

    אשמח לתגובתך
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה ו - 3 שתי שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    26/07/2010

    ילדך מתקדם יפה לקראת הליכה בכוחות עצמו.
    זה יקרה בקרוב גם ללא התערבות או טיפול כלשהו.
    בגיל זה קיימת חרדת נטישה ויש להבין זאת.
    ניתן לנסות להעבירו ובתחילה ליהיות איתו ולהראות לו שאת שם בשבילו.
    בהצלחה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום