בן שנתיים לא נותן שתן...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים לא נותן שתן...
    אורית
    25/07/2010

    לילה טוב, בסופ"ש האחרון בילינו באוהלים בחוף הים עם בני בן השנתיים. הילד אומנם קצת מנוזל אבל חוץ מזה הכל היה בסדר. בשבת בצהרים כשחזרנו עלה לו החום ל-39 נתתי לו אקמול. והוא הלך לישון צהריים. עד הערב הכל היה בסדר החום ירד הוא אכל שתה השתולל והכל כרגיל בלילה הוא התעורר המון פעמים וביקש מים והוא שתה המון, אך למרות כל זה בבוקר החיתול שלו היה יבש. וזה הדליק לי נורה, אבל לא היה לו חום. שלחתי אותו לגן. וביקשתי שישגיחו שהוא ישתה. באתי לקחת אותו ב-16:00 ואמרו לי שהוא היה מקסים אכל שתה ישן ושיחק והוא היה ממש כרגיל. וכן בבית הוא היה כרגיל השתולל אכל והכל ב-19:00 בערב שמתי לב שהחיתול שוב יבש (אותו חיתול מהגן). הוא אכל כרגיל א.ערב ושתה ואכל בקבוק ועכשיו כמעט 12 בלילה ועדיין אני בודקת לו את החיתול כעת והוא יבש. מדדתי לו חום עכשיו יש לו 37.6.לא יודעת מה לעשות אולי הוא התייבש?? אני מנסה להעיר אותו ו לדחוף לו מים אבל לא הולך לי כל כך. מה לעשות אני צריכה ללכת איתו למיון? למעשה מ-16:00 (בהנחה שבגן הוא עשה) עד עכשיו 12 בלילה (אולי הוא עשה באמבטיה ולא ראיתי) החיתולים יבשים...... מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנתיים לא נותן שתן...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    26/07/2010

    אנא לפנות למוקד או למיון
    בברכת בריאות ורפואה שלמה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום