תינוקת בת 6 שבועות , לא רגועה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 6 שבועות , לא רגועה
    הילה
    29/07/2010

    שלום,

    אני אם לתינוקת מתוקה בת 6 שבועות. אני מניקה אותה ולאחרונה התחלתי לתת לה תוספת תמ"ל כאשר אני יוצאת מהבית ומישהו שומר עליה מאחר והשאיבה כואבת לי מאד.
    בתי מתעוררת בלילה כל שעה וחצי-שעתיים, יונקת ונרדמת וכך לסירוגין עד הבוקר. היא אינה רגועה בד"כ ונרגעת רק על הידיים או ביניקה או כשיוצאים לטיול בעגלה.
    גם במשך הבוקר יש לה תנומות קצרות, של שעה-שעה וחצי לא יותר. בד"כ היא נרדמת אחרי יניקה.
    נראה לנו כי כואבת לה הבטן רוב הזמן ולכן אינה רגועה, היא מתכווצת ונמתחת ורק נענועים מרגיעים אותה. אך האם יתכן שכל הזמן יש גזים בגיל הזה? האם יש דרך לעזור לה לישון יותר? האם ייתכן שהיא אינה שבעה, למרות תוספת התמ"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    30/07/2010

    אך האם יתכן שכל הזמן יש גזים בגיל הזה? \
    זה ידוע שזה קורא. למה, זה לא ידוע

    האם יש דרך לעזור לה לישון יותר?
    בגיל כזה אין מה לעשות

    האם ייתכן שהיא אינה שבעה, למרות תוספת התמ"ל?
    עם היא עולה במשקל ועושה פיפי היא שבעה

    כדאי להיות במעקב עם רופא ילדים

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום