גירוד עפעפיים טורדני ביותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירוד עפעפיים טורדני ביותר
    שירלי
    04/08/2010

    שלום רב,

    התינוק שלי, בן 4 חודשים, סובל כבר כמעט חודש מגירוד בלתי נסבל בעפעפיים. משפשף אותם נורא (לא מעייפות!) ובחלקים רבים של היום אפשר לראות שהעפעף ממש אדום ומגורה. בהתחלה חשבתי שמדובר בדלקת עיניים כלשהי, היינו אצל שני רופאי עיניים שאמרו שהעיניים "תקינות". אין הפרשות ואין אודם בתוך העין. תופעות דומות נוספות הן מעט פריחה בפנים - הולכת ובאה (מרוק ומחום) ובקפלי השומן יש לו לרוב פריחה אדומה שאנחנו מנסים לטפל בה כל הזמן..(בנוסף אציין כי כבר הספיק לסבול מהתקף סטרידו קשה).
    האם זו סבוריאה? מה אפשר כדי לטפל או לפחות להקל עליו?? התקפי הגירוד האלה קורים בחלקים שונים של היום והם ממש מקשים על חייו וחיינו. מה זה? מה אפשר לעשות?
    אציין כי במשפחה הקרובה והמורחבת אנחנו סובלים מתופעות אלרגיה ואסתמה לרוב...
    תודה רבה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירלי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    05/08/2010

    זה נשמה כמו אטוןפיק דרמטיטיס
    הייתי מנסה קרם לנקורט

    בהצלחה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום