מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי בטן אצל תינוק בן 3 שבועותשירי17/08/2010
שלום
נולד לי בן לפני 3 שבועות.
יומיים לפני הברית הוא החל לבכות רב שעות היום.
הוא היה אוכל עד לפני כשבוע חלק חלב שלי שאוב וחלק מטרנה 90-120 סמ"ק.
כעת אוכל רק מטרנה.
הבנו מרופא הילדים כי מדובר בגזים - תופעה שכיחה ולכן קנינו לו סימיקול של טיפטיפות.
חשבנו שתהיה הקלה, אך ממעקב שעשיתי בימים האחרונים אני רואה כי השינה שלו לא רציפה וכי הוא לא מצליח לנוח. הוא ישן שעתיים ביום וגונב עוד חצאי שעות מידי פעם גם אחר הצהריים. משלוש אחר הצהריים בוכה כמעט כל הזמן ובין לבין אנו מרגיעים אותו.
נרדם רק על הידיים שלנו כשמרגיש חום על הבטן.
בלילה ישן קצת יותר - קם כל שעתיים בערך.
קראתי כי יתכן שיש תופעה של רגישות ללקטוז - דבר שאני סובלת ממנו כבר שנים.
מה דעתך בנושא?? מה עושים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירי שלום
ד''ר קווין שרייבר17/08/2010כמעט ולא קיים רגישות ללקטוז בגיל כזה. זה יכול להיות רגישות לחלב פרה- החלבונים
זה גם לשמע כמו קוליק
לעכשיו הייתי ממליץ להיות במעקב עם הרופא ילדים שלכםץ
תחזיקי מעמד
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בנוגע לבעיית שינה
שירי19/08/2010תודה על התשובה המהירה
שאלה נוספת קצרה - מה עושים עם השינה שלו? הוא כמעט ולא ישן במשך היום. ישן כל פעם 20 דקות חצי שעה וכל הזמן בוכה למרות שבאמת החלפנו לו את האוכל לנוטרמגן. האם יש בעיה נוספת שעליה לא עליתי?? הוא בוכה לקראת סוף הארוחה אז אמרו לנו שהאוכל לא טעים לו ולכן הוספתי לו לאוכל סוכר ענבים - 1/4 כפית. בכל זאת בוכה לקראת סוף הארוחה.
האם יש פתרון לבעיית השינה שלו? אנחנו מאוד מודאגים ועייפים ונשמח לתשובה נוספת אם אפשר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירי שלום
ד''ר קווין שרייבר20/08/2010בגיל כזה מה שאת מתארת זה תקין
בין 1.5-2 חודש מתחילים לישון יותר קבוע
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
