מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצירות ארוכהמיכל31/08/2010
שלום,
ביתי בת חודשיים וחצי וכבר 10 ימים רצופים סובלת מעצירות ,ללא יציאות . העצירות החלה עוד קודם , אך לא נמשכה יותר מ-4 ימים . הפעם העצירות נמשכת הרבה מאוד זמן . אני מניקה אותה וגם נותנת לה תחליב חלב אך האוכל העיקרי בכל התקופה הוא הנקה .
רופא הילדים הנחה אותי לתת לה יותר מים לשתייה, לתת סימיקול להקלה על הגזים ולתת מיץ עגבניות . התחלתי לתת לה מיץ עגבניות ,אומנם , רק יום אחד אך לא נראה לי שזה מצליח .
כששאלתי את הרופא מה עושים במידה וזה לא יעזור , הוא הזכיר חוקנים למינהם .
רציתי לדעת מה הטיפולים המוצעים במקרים כאלו . מה ניתן עוד לתת לה כדי להקל עליה ולעזור לה ?
חשוב לי לציין - היא אוכלת סדיר , זה לא פוגע לה בתאבון . היא ערנית , חייכנית ישנה בלילות ללא בעיה . יש לה התקפים של חוסר שקט והשתוללות של הגוף אבל הם לא ארוכים יותר מידי .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל שלום
ד''ר קווין שרייבר01/09/2010אם כשהקקי יוצא זה נראה בסדר(לא גושים) הייתי ממשיך כמו שאת עושהץ אם זה גושים הייתי ממליץ על טיפול נוסף ביו חוקן בין תרופתי דרך הפה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות ארוכה
מיכל01/09/2010ד"ר תודה על התשובה .
ביתי ( בת החודשיים וחצי ) לא עשתה אף יציאה משום סוג ,לא רכה ולא גושים , כבר 11 ימים !
לכן התשובה שלך לא ברורה לי .
האם הפתרון למצב זשלה זה רק חוקן ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיכל
אמא נועה01/09/2010מיכל שלום. אני מציעה לך לשאול את הרופאה של התינוקת האם אפשר לתת לה מיץ שזיפים. במידה וכן, השרי 5 שזיפים יבשים במים רותחים ללילה ובבוקר תכיני לה את התמ"ל על בסיס המים האלה. לנו זה עזר מאוד בעצירות של בתנו ושחרר את הסתימה בתוך מספר שעות. בנוסף, עזרו לנו גם מסאג'ים בתנועה מעגלית על הבטן ותנועות אופניים עם הרגליים. מאחלת שיעבור מהר (מנסיונינו אחרי 3 חודשים בערך המערכת מסתדרת...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות ארוכה
מיכל02/09/2010תודה אני מקווה שיעזור . אני נותנת לה כרגע מיץ עגבניות וזה בכלל לא משפיע עליה .
לא הייתי דואגת אם לא היתה קטנה ....
תודה לך על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצל חברה שלי זה הגיע ל13 ימים
עמית02/09/2010היא הלכה לייעוץ אצל גסטרולוג, אמר לה שתינוקות שניזונים מהנקה יכולים לפתח עצירות עד שבועיים. אחרי 13 יום היתה יציאה ואח"כ זה היה בסביבות שבוע בין לבין.
אל תקחי את זה כהמלצה לחכות, אולי כדאי שגם תפני למומחה גסטרו כדי לודא שהכל תקין לפני שדוחפים חוקנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכל שלום
ד''ר קווין שרייבר02/09/2010אם היציאה אחרונה היתה תקינה לא הייתי מודאגת
יכולים לתת לה קצת מיץ שזיפים
חוקן יכול לעזור-
כדאי לעשות בדיקה רקטלי אצל הרופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
מיכל03/09/2010תודה על התשובות אבל- התחלתי לתת לה מיץ שזיפים לא בכמויות גדולות וזה גם לא עוזררררררררר . מחר זה כבר היום ה- 14 שאין לה אף יציאה !!!
חייב להיות משהו יותר יעיל ממיץ עגבניות ושזיפים ...
האם הפתרון הוא רק חוקן ? אני רוצה לדעת כדי שאוכל להתייעץ עם הרופא ששלה ביום א'
תודה לכולכם על ההתיחסות !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכל שלום
ד''ר קווין שרייבר04/09/2010את צריכה לשבת עם הרופא יללדחם שלכם לקבל עוד התיעצות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
