יציאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יציאות
    ליאורה
    03/09/2010

    הבת שלי בת שנה וחודשיים
    מתפתחת מצויין, אחוזון מאוד נמוך במשקל, אנמית (10.4) ומקבלת ברזל 20 טיפות ליום כבר חודש, אוכלת מוצק ויונקת 2 פעמים ביום, לא אוכלת בכלל דייסות וכאלה. היא מבקשת לאכול כל שעה ואוכלת יחסית מעט אבל אוכלת הכל.
    הבעיה שהיא משלשלת כבר הרבה זמן, אף פעם לא היה לה ממש יציאות קשות, תמיד רכות לכיוון שלשול אבל כבר תקופה זה ממש שלשול ולעיתים גם מתעוררת לפנות בוקר מכאבי בטן , מתפתלת ובוכה ואחרי שקמה עושה קקי וזה עובר

    1. האם זה נשמע תקין ?
    2. האם יכול להיות שזה מהברזל ?
    3. האם בדיקה לרגישות לחלב עושים בבדיקת דם או שכדי לי לנסות לא לתת ולראות מה קורה ?
    4. מה לדעתך עוד זה יכול להיות

    הרופא שלנו אמר שנחכה 3 חודשים עם הברזל ואז נחשוב, אני מפחדת שאנחנו מפספסים משהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יציאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאורה שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    03/09/2010


    1. האם זה נשמע תקין ?
    שילשול לא תקין אבל רב הסיכוי שזה לא מסוכן

    2. האם יכול להיות שזה מהברזל ?
    לא

    3. האם בדיקה לרגישות לחלב עושים בבדיקת דם או שכדי לי לנסות לא לתת ולראות מה קורה ?
    יותר טוב (לדעתי) לנסות

    4. מה לדעתך עוד זה יכול להיות
    הייתי שולח בדיקת צואה לבירור

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום