הצטננות חוזרת אצל בן 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצטננות חוזרת אצל בן 4 חודשים
    אורית
    10/09/2010

    שלום רב,
    בני בן 4 חודשים ו3 שבועות. רק לפני שבוע וחצי סיים הצטננות שנמשכה כ-3 שבועות ועכשיו הוא שוב מצונן כבר כ-3 ימים. אין לו חום (לפחות לא חום גבוה - 37.4, אתמול הגיע פעם אחת ל-38 אך לא מעבר), מתקשה מאוד לנשום, במיוחד בשינה (ישן על הבטן).
    אין לו ירידה בתיאבון (אוכל רגיל לחלוטין) ויש לו מצב רוח טוב סה"כ.
    הנקתי אותו בהנקה חלקית עד לגיל 3.5 חודשים והוא מקבל אינפמיל היות ויש לו ריפלוקס.

    כמו כן אציין כי הוא ילד שני והבן הבכור הוא בן 3, בגן.
    האם הגיוני ונורמלי לתינוק כ"כ קטן להצטנן שוב ושוב? התחלתי לתת לו אתמול זדיטן פעמיים ביום לאור רקע אסטמה שלי וחשש רופא שההצטנננות הקודמת לא תהפוך לברונכיט.
    מעבר לזה אני שמה לו טיפות מלח, מטפטפת על המיטה שמן אקליפטוס לימוני וכן מורחת לו תכשיר נוסף לפתיחת האף.
    מה עוד אפשר לעשות??? האם המערכת החיסונית שלו חלשה מהרגיל לתינוקות? האם יתכן שזו אלרגיה?

    אודה מאוד לתשובתכם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    11/09/2010

    איני חושב שיש צורך בתרופות להצטננות פשוטה, זה יעבור
    אולם צריך להבין שהמקור הוא האח השני
    ואם לא נטפל על ידי חינוך לרחיצת ידיים לפני שנוגעים ברך הנולד הוא יהפוך לילד מעון כמו אחיון הגדול.
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום