תינוקת בת 10 ימים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 10 ימים
    צביה
    11/09/2010

    שלום רב ושנה טובה,
    התינוקת שלי בת 10 ימים. חוץ מגודש שנוצר לי ביום הרביעי שפתרתי ע"י קומפרסים חמים ושאיבה ידנית נכון לעכשיו השד מלא אך לא נוצר גודש שממנו אני נורא חוששת. התינוקת יונקת ביום כל שעתיים-שלוש בערך ניצמדת לשד כ 15-20 דקות ואני נותנת לה אחרי הגראפס גם צד שני והיא יונקת עוד כ 7 דקות ולפעמים לא מעוניינת אז אני משכיבה אותה. יש לי מספר שאלות: 1. לאחר המיקלחת בערב היא יונקת ונירדמת ומסוגלת לישון ברצף מעל 5 שעות אך בגלל הפחד לגודש אני שמה לי שעון מעורר לאמצע הלילה ומעירה אותה כדי שתינק. האם יש צורך לעשות זאת? או שפשוט לישון ולחכות שתיתעורר ותבקש...
    2. אתמול שמתי לב שנוצרה לה שלפוחית על השפה העליונה, והבנתי כי זה קורה כאשר האחיזה לא טובה של הפיטמה אך אני לא סובלת מכאבים או סדקים והיא יונקת יפה. ממה יכולה להיות השלפוחית והאים צריך לטפל בה בצורה כלשהיא?
    3. האם שינה ללא חזייה יכולה לגרום לגודש? לפעמים פשוט בא לי להישתחרר מחזיית ההנקה הזאת....

    תודה מראש וחג שמח!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 10 ימים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    11/09/2010

    אין צורך להעיר עד 6 שעות,
    תיהני מהחופש לנוח ולצבור כוח,
    השלפוחית תופעה נורמלית מיניקה הנקראת SUCKING BLISTER
    לגבי החזיה-לשאול את הגניקולוג-פשוט איני מתמצא
    על פניו לא נראה לי שיש בעיה להשתחרר מהחזיה לכמה שעות-אם היניקה סדירה
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום