מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויטמין D3 ומרפס פתוחשירן23/09/2010
שלום ,
אני אימא לתינוקת בת 11 חודשים, ילדה מקסימה, ומתפתחת בצורה מדהימה, אך המרפס שלה הקדמי עדיין פתוח ורך, בהשוואה לילדים אחרים בגילה שנמצאים איתה בפעוטון , אני יודעת שיש זמן עד גיל שנה וחצי עד נסגר. השאלה שלי היא כזאת: האם צריך לתת לה שתי טיפות D3 כרגיל או יותר, יש לציין שהבת שלי ינקה עד גיל 7 חודשים והיום היא נזונה מאוכל רגיל אוכלת הכל וגם מחלב פורמולה של תינוקות, אני מודאגת כי פניתי לאנשי מקצוע וקיבלתי שתי דעות שונות, רופא המשפחה שלי אמר לי לתת לה 3 טיפות וכשראה שזה עדיין לא נסגר עם הזמן העלה את המינון ל 4 טיפות ובטיפת חלב אמרו שאין קשר בין סגירת המרפס ובין נטילת ויטמין D3 והמליצו על המשך מתן 2 טיפות בלבד, בהתחלה התחלתי לתת לה לתקופה של כחודשיים 4 טיפות וכעת חזרתי לשתי טיפות אשמח אם אקבל עוד דעה שתעזור לי לקבל החלטה
הערה : אני לא מרבה לחשוף את הבת שלי לשמשמפאת שעות עבודה וחוסר זמן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירן שלום
ד''ר קווין שרייבר24/09/2010מרפס פתוח נחשב תקין עד גיל 18 חודש
לא הייתי עושה כלום לעכשיו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת ויטמין D3 לתינוק
קרן23/11/2010בביקורי האחרון אצל רופאת הילדים היא המליצה על הפסקת נתינת ויטמין D3 לתינוק בן ארבעה חודשים מאחר וטענה כי המרפס קטן מדיי וכי יש סכנה בהמשך נטילת הויטמין.
האם אכן הפסיק? האם קיימת סכנה בנטילת הויטמין?
תודה, קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת ויטמין D3 לתינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/11/2010האם אכן הפסיק?
לא הייתי מפסיק
האם קיימת סכנה בנטילת הויטמין?
לא. יתר D לא גורם שהמרפס יסגר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)