צינונים חוזרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צינונים חוזרים
    ליאן
    01/10/2010

    שלום! ביתי בת חצי שנה והתחילה משפחתון בתחילת ספטמבר. מאז הייתה מצוננת (ללא חום) כבר 3 פעמים. מיותר לציין שזה מקשה עליה לאכול ולישון. בנוסף היא כל פעם מדביקה גם אותי ושתינו סובלות מנזלת איומה איזה שבוע עד שזה עובר.
    כל האימהות שאתן דיברתי אמרו לי שאין מה לעשות ואלה החיים עם תינוק.. האומנם?! אין שום דרך לחזק לה את מערכת החיסונית? אין שום דרך למנוע הדבקות?
    אין שום דרך לטפל ביעילות בתסמינים? (טיפות מלח עוזרות ל 3 דקות ואדים קרים ממש לא עוזרים...)
    שאלה נוספת היא - מתי התסמינים מעידים על בעייה חמורה יותר מצינון? היא כרגע סובלת מנזלת צהובה-ירוקה (שתקועה לה כנראה עמוק עמוק כך שמי מלח וקינוחי אף לא עוזרים), ללא חום. מה ייחשב כנורות אזהרה להידרדרות בצינון?
    אשמח לתשובה ועזרה, אם קיימת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינונים חוזרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאת שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    02/10/2010

    זה תקין ושכיח
    אל תדאגי
    בברככה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום