דחוף עזרה בת שנה וחודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף עזרה בת שנה וחודש
    טל
    01/10/2010

    דר' שלום
    בתי עברה חיסון של גיל שנה לפני כה 12 יום ביום הראשון היה חום בינוני ולאחר מכן התפתח ל40 מעלות כ5 ימים ולא ירד אובחנה לאחר בירורים רבים במוקד חירום של קופת החולים , ושל הרופא המטפל כדלקת באוזן ניתן מוקסיפן לטיפול של שבוע וחצי ימים ולאחר מכן אובחן כי חלתה באדמדמת יש לצין כי בין לבין יומים לא היה חום כרגע כבר כל הגוף מלא בפריחה כ5 ימים אך ביומים האחרונים עלה החום שנית ל40 מעלות
    את הרופא שלנו זה הדאיג ואמר כי יש חשש למחלת הנשיקה כלל הבדיקות שהעברנו אותה ספירת דם מהאצבע מהוריד הראו שיש וירוס ויראלי בגוף ולא חיידקי , בדיקת שתן ומשטח גרון יצאו תקינים בתי לא משתעלת כבר ואיננה מנוזלת כרגע ישנה פריחה חמורה בכלל הגוף וחום שמטפס ל40 מעלות כל 6 שעות אחרי הורדת השפעת נורפן
    היא שותה מעט ואוכלת יותר טוב . חיננית וצוחקת .
    אבל אני ממש מוטרדת ביום א' ביקש שנחזור לעשות ספירת דם מהוריד שנית
    ואני כואב לי על הילדה ...
    האם זה יעבור מתי שהוא ? כבר שלוש שבועות אנחנו סובלים והיא איתנו
    תודה עינב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף עזרה בת שנה וחודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טל שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    02/10/2010

    חומים כאלו , לדעתי, צריכים עוד בירור

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום