בן שנה וחצי- משתעל חודש-מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחצי- משתעל חודש-מיואשת
    הילי
    23/10/2010

    היי,
    בני בן השנה וחצי היה מצונן לפני כחודש והשתעל קצת מידי פעם.
    בנוסף היתה לו דלקת בעין.
    לי באותו זמן (לפני כשבועיים) - היה שבוע שיעול מידי פעם ואחכ היה שיעול קשה מאוד במשך שבוע וחצי שלא הפסיק- היה נורא! (בסוף לקחתי אנטיביוטיקה רפפן- שבוע)

    עד לפני כחמישה ימים בני סבל מחום גבוהה מאוד שלא ירד כמעט מ-40 אפילו עם נורופן ואקמולי - במשך 3-4 ימים.
    ביצענו ספירת דם וגם בדיקת דם- וחוץ מבדיקה:
    got (ast) =49 (שהטווח הינו 0-31)
    ESR = 54 (שהטווח הינו 2-28)
    ושהוא קצת אנמי- (יש כמה ערכים לא בדיוק בטווח)
    נאמר לנו שהבדיקות בסדר.

    לאחר שהפסיק לו החום- ואני חושבת שגם היתה לו פריחה קלה-
    (כמו "שיש"- בגב, והיה לו כמה כתמים אדומים בודדים ברגל/יד)
    השיעול המשיך- אמרו שיכול להיות לא קשור. הוא לא משתעל כל הזמן אבל מידי פעם השיעול ארוך וכבד!-מאדים וכאילו בסוף נחנק קצת או כמו מקיא- קשה להגדיר..

    היינו אצל רופאה פרטית שהיא גם קינסיולוגית: לורטה ז'ורקובסקי- ומילד שחשבנו שבריא יצאנו עם הרבה דברים שאמרה- (שיש לו ברונכיטס קשה, דלקת בלבלב, המניגוקוק ושהתפשט למוח..)
    היא נתנה לו כטיפול ראשוני וחובה- אנטיביוטיקה מוקסיפן 4CC פעמיים ביום ל-10 ימים
    (בעוד שהרופאה בקופח אמרה לתת לו סירופ ונטולין 3 ימים ואם לא עוזר לתת 5CC מוקסיפן
    לשבוע. לא נתתי לו את הסירופ ונטולין ואני רוצה לתת לו האנטיביוטיקה כי מפחדת כבר שזה הרבה זמן ומשהו התפתח.
    שאלותי:
    - האם נראה לכם לתת אנטיביוטיקה?
    - אם כן מה עדיף- הילד שוקל בין 10-10.5 קילו- 4CC ל- 10 ימים או 5CC לשבוע ?
    - הרופאה הפרטית (לורטה) אמרה לא לתת פרוביוטיקה כדי לא להעמיס עליו בנוסף לאנטיביוטיקה ואני יודעת שחשוב לתת פרוביוטיקה.. מה דעתכם?
    - הילד קצת חסר שקט ותופס לפעמים הראש ומושך בשיערות- ואני לא יודעת אם זה סתם פינוק או שבאמת משהו מציק לו בראש- מפחיד אותי שיתפתח למשהו.
    -אשמח גם לחוות דעת כללית מה נראה לכם.
    המון תודה,
    הילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי- משתעל חודש-מיואשת - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    25/10/2010

    - האם נראה לכם לתת אנטיביוטיקה?
    אם שני רופאים המליצו, הייתךי נותן
    - אם כן מה עדיף- הילד שוקל בין 10-10.5 קילו- 4CC ל- 10 ימים או 5CC לשבוע ?
    5 cc לשבוע

    - הרופאה הפרטית (לורטה) אמרה לא לתת פרוביוטיקה כדי לא להעמיס עליו בנוסף לאנטיביוטיקה ואני יודעת שחשוב לתת פרוביוטיקה.. מה דעתכם?
    יכולים לתת

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום