גמילה מחפץ מעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מחפץ מעבר
    אודרי
    24/10/2010

    שלום,

    בתי בת שנה והחלה ללכת לגן לפני חודשיים. יש לה דובי אליו היתה קשורה רק בזמן השינה. מאז הגן היא צמודה לדובי ואנו לא עוזבים את הבית בלעדיו,היא צריכה אותו סביבה כל הזמן ואם היא לא מוצאת אותו היא פורצת בבכי שרק הדובי יכול לעצור.
    חשוב לי לציין שאני לא רואה בכך בעיה או משהו רע, אבל בגן חושבים שזה בעייתי וצריך לגמול אותה , מאחר והדובי מפריע להתנהלות שלה בהמלך היום בגן והיא לא תמיד משתפת פעולה ומשתתפת כמו שאר הילדים.
    בנוסף, חשוב לי לומר שבתי היא תינוקת מאוד פתוחה לשינויים, חברותית ולא חרדתית כלל. מאז התחילה את הגן משהו בה השתנה ופתאום היא גם צמודה למוצץ הרבה יותר בקושי אוכלת, ויש לה התקפי צעקות חזקים. אני מאוד מודאגת.

    האם עלי לגמול אותה ממנו ואם כן אז איך? האם בבת אחת או בהדרגה?
    איך עלי להתנהג עם שינוי ההתנהגות שלה? האם זה משהו חולף?

    אשמח לקבל את חוות דעתכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מחפץ מעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחפץ מעבר - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    25/10/2010

    האם עלי לגמול אותה ממנו ואם כן אז איך?
    אין צורך

    איך עלי להתנהג עם שינוי ההתנהגות שלה? האם זה משהו חולף?
    זה יחלוף\

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודרי

    אמא נועה
    26/10/2010

    שלום אודרי, אני רק אמא,לא רופאה,אבל הודעתךנגעה לליבי ולכן רני מגיבה לך. כתבת ש"מאז שהתחילה את הגן משהו בה השתנה" ואת מתארת התנהגויות שמראות מצוקה. התלות בחפץ מעבר היא סימן בולט, כמו גם ההפרעות בתיאבון ושינויי ההתנהגות,לגמול אותה מחפץ מעבר יכול להיות צעד קשה עבורה,זה לקחת ממנה את מה שמספק לה ביטחון ..אני רוצה להציע כיוון חשיבה נוסף: הבעיה איננה התלות בחפץ המעבר, כי התלות הזאת(כמו גם שינויי ההתנהגות האחרים) מאותתים להורים שמשהו לא תקין הייתי מציעה לבדוק אולי לא טוב לה בגן? מקווה שהדברים מדברים אליך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנועה

    אודרי
    27/10/2010

    היי נועה,

    תודה על התייחסותך.
    אני מסכימה למה שאת כותבת, עם זאת אני לא בטוחה שההיצמדות מראה על מצוקה אולי על קשיי הסתגלות. על פניו היה נראה שהסתגלה בקלות לגן, אבל כנראה שהדובי הוא שעוזר לה להתמודד. אני חושבת שההתנהגות שלה בסדר, התגובה של הגן היא זו שגרמה לי לספקות. התחלתי לבחון את עניין בחירת הגן.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום