מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גמילה מחפץ מעבראודרי24/10/2010
שלום,
בתי בת שנה והחלה ללכת לגן לפני חודשיים. יש לה דובי אליו היתה קשורה רק בזמן השינה. מאז הגן היא צמודה לדובי ואנו לא עוזבים את הבית בלעדיו,היא צריכה אותו סביבה כל הזמן ואם היא לא מוצאת אותו היא פורצת בבכי שרק הדובי יכול לעצור.
חשוב לי לציין שאני לא רואה בכך בעיה או משהו רע, אבל בגן חושבים שזה בעייתי וצריך לגמול אותה , מאחר והדובי מפריע להתנהלות שלה בהמלך היום בגן והיא לא תמיד משתפת פעולה ומשתתפת כמו שאר הילדים.
בנוסף, חשוב לי לומר שבתי היא תינוקת מאוד פתוחה לשינויים, חברותית ולא חרדתית כלל. מאז התחילה את הגן משהו בה השתנה ופתאום היא גם צמודה למוצץ הרבה יותר בקושי אוכלת, ויש לה התקפי צעקות חזקים. אני מאוד מודאגת.
האם עלי לגמול אותה ממנו ואם כן אז איך? האם בבת אחת או בהדרגה?
איך עלי להתנהג עם שינוי ההתנהגות שלה? האם זה משהו חולף?
אשמח לקבל את חוות דעתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה מחפץ מעבר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/10/2010האם עלי לגמול אותה ממנו ואם כן אז איך?
אין צורך
איך עלי להתנהג עם שינוי ההתנהגות שלה? האם זה משהו חולף?
זה יחלוף\
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאודרי
אמא נועה26/10/2010שלום אודרי, אני רק אמא,לא רופאה,אבל הודעתךנגעה לליבי ולכן רני מגיבה לך. כתבת ש"מאז שהתחילה את הגן משהו בה השתנה" ואת מתארת התנהגויות שמראות מצוקה. התלות בחפץ מעבר היא סימן בולט, כמו גם ההפרעות בתיאבון ושינויי ההתנהגות,לגמול אותה מחפץ מעבר יכול להיות צעד קשה עבורה,זה לקחת ממנה את מה שמספק לה ביטחון ..אני רוצה להציע כיוון חשיבה נוסף: הבעיה איננה התלות בחפץ המעבר, כי התלות הזאת(כמו גם שינויי ההתנהגות האחרים) מאותתים להורים שמשהו לא תקין הייתי מציעה לבדוק אולי לא טוב לה בגן? מקווה שהדברים מדברים אליך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
אודרי27/10/2010היי נועה,
תודה על התייחסותך.
אני מסכימה למה שאת כותבת, עם זאת אני לא בטוחה שההיצמדות מראה על מצוקה אולי על קשיי הסתגלות. על פניו היה נראה שהסתגלה בקלות לגן, אבל כנראה שהדובי הוא שעוזר לה להתמודד. אני חושבת שההתנהגות שלה בסדר, התגובה של הגן היא זו שגרמה לי לספקות. התחלתי לבחון את עניין בחירת הגן.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
