בעיית גזים אצל תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית גזים אצל תינוק
    נתנאלה
    25/10/2010

    שלום רב!
    בני בן חודש וחצי ניזון כרגע מסימילאק אדוונס. סובל מכאבי בטן וגזים קשים כול יום כמה שעות . בנוסף הצואה שלו בעלת צבע ירוק זית במרקם משחתי. אין פליטות או הקאות. היינו אצל רופא הילדים שאמר שאפשר לנסות לתת לו סימילאק ללא לקטוז. ברצוני לקבל חוות דעת נוספת ושאלותי הן:
    1. אם לא נבדקה רגישות ללקטוז האם לאור המצב כדאי להחליף לו את הפורמולה לדלת לקטוז כדי להקל את הכאבים ומהו החיסרון שבנתינת פורמוולה כזאת אם בכלל?
    2. במידה וכן מנסים פורמולה כזו כמה זמן נחשב לתקופת ניסיון?
    3. האם כדאי לנסות מעבר לפורמולה אחרת על בסיס חלב? אינני רוצה "לשגע" לו סתם את המערכת....

    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית גזים אצל תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית גזים אצל תינוק - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    26/10/2010


    1. אם לא נבדקה רגישות ללקטוז האם לאור המצב כדאי להחליף לו את הפורמולה לדלת לקטוז כדי להקל את הכאבים ומהו החיסרון שבנתינת פורמוולה כזאת אם בכלל?
    אין חיסרון ויכולים לנסןת

    2. במידה וכן מנסים פורמולה כזו כמה זמן נחשב לתקופת ניסיון?
    לפחות שבוע-שבועיים

    3. האם כדאי לנסות מעבר לפורמולה אחרת על בסיס חלב? אינני רוצה "לשגע" לו סתם את המערכת....
    יכולים אבל זה לא משנה כל כך


    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום