שלום שאלה לגבי אלרגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום שאלה לגבי אלרגיה
    מרי
    29/10/2010

    הבן שלי בן 7 חודשים ואוכל שתי ארוחות מוצקים ביום אחת ב-10 והשניה ב-13 ועוד 3 ארוחות מטרנה הבעיה שכבר שבוע יש לו פריחה והיא לא עוברת אלא רק מתפשטת הייתי אצל הרופאה והיא אמרה לי שזה מפרות הדר אז הפסקתי לאחר כמה ימים שזה החמיר הלכתי שוב אליה והיא אומרת שזה הדלעת, אין לי מושג כבר מה לעשות לגבי האוכל כל אחד אומר לי משהו אחר פעם שמותר לתת דברים מסויימיםמ ופעם לא לתת, אני כבר מבולבלת.
    השאלה שלי מה הטיפול של אלרגיה ואם לתת לה לעבור לבד? אני לא יודעת למה הילד רגיש כי ניסיתי כמה דברים חדשים. אז מה לתת ומה לא? אשמח אם תעזרו לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום שאלה לגבי אלרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שאלה לגבי אלרגיה - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    31/10/2010

    בלי לראות את הפריחה זה קשה להגיד אבל

    לדעתי זה קשור למזג אויר שלנו ולא למוצקים

    הייתי משתמש עם קרם לחות לפחות פענמיים ביום

    עם זה לא עובר תוך שבועיים הייתי חוזר לרפא ילדים

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום