אנזימי כבד גבוהים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנזימי כבד גבוהים
    אבא
    11/11/2010

    שלום למומחים
    הבת שלי בת 1:10 ש' מזה 10 ימים סובלת מנפיחות בעיניים. הנפיחות הייתה קלה והחמירה עם הזמן ועברה מעין לעין. ישנה הפרשה מוגלתית בנוסף. טופלה בטיפות ומשחה ללחמיות העיניים אך ללא שיפור מורגש.
    היה לה חום 38
    נוזלים קלים מאוד באוזניים+נזלת

    פנינו לב"ח אתמול בערב, ועשו עוד בדיקות : בבדיקות ראו שאנזימי הכבד גבוהים GOT 155 GPT 271.
    אחת הרופאות משערת שמדובר בוירוס אדנו והשנייה אמרה שאולי זה משהו אחר.

    אנזימי הכבד מדאיגים אותנו בעיקר והילדה נראית טיפה צהובה בעור. לציין שרמת הברזל אצלה מאז ותמיד הייתה גבולית (לא מוגדרת כאנימית) ואין במשפחה טלסמיה או מחלות כאלה ואחרות.

    במה מדובר???? ולמה לצפות !

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנזימי כבד גבוהים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנזימי כבד גבוהים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    13/11/2010

    בהחלט ייתכן מחלה ויראלית למשל אדנווירוס
    בדרך כלל חולף ללא טיפול ספציפי.
    הייתי מציע לחזור על תפשודי כבד בעוד 14 יום
    עד אז הם יישתפרו או יהיו נורמליים
    תודה
    איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום