מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ברזל וטעימותסיון13/11/2010
שלום,
לתינוק בן 4 וחצי ח' ששוקל 7 ק',
אמורה להתחיל לתת ברזל בטיפות.
כמה טיפות נותנים?
האם אפשר להוסיף את הטיפות לבקבוק התמ"ל?
התחלנו בטעימות. הוא יורק את האוכל החוצה.
הרופאה טענה שאינו יודע לבלוע אותו (דבר חדש) ובטיפת חלב המליצו לתת את האוכל
על הפיטמה של הבקבוק במקום בכפית, אבל זה לא עזר.
היום ניסיתי לתת לו קצת פירה (תפוח אדמה מעוך) אבל הוא כ"כ התאמץ להוציא שהיה לו רפלקס הקאה.
איך ממשיכים לתת טעימות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל וטעימות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/11/20106 טיפות ברזל
עדיף לא בתמ"ל
ביחס לאכול הוא עדיין קטן
תחכי 2-3 שבועות ותנסי שוב
רוב הסוכוי, פשוט הוא עוד לא מוכן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הברזל
סיון14/11/2010נותנים לפני התמ"ל או אחרי?
כי התמל שלנו זה סימילאק חלבי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יכולה לתת
אמא14/11/2010גם בלי קשר לאוכל, רצוי בזמנים שאת יודעת שהוא לא פולט(ממליצה על האמבטיה כי אז הוא לא יתלכלך)
ובקשר לטעימות...
בהתחלה תמיד קשה.. את המרקם של הטעימות תעשי דליל.
תפו"א מרוסק זה מרקם סמיך מדי. תחשבי שעד עכשיו הוא אכל רק אוכל מימי... קודם טעימות דלילות ואז לאט לאט תעלי בסמיכות
לבשל את הירק, לרסק ולהוסיף את המים של הבישול עד שהמרקם דליל ורק אז לתת.
בתיאבון!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לרופא ולאחות
סיון15/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הברזל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/11/2010לא משנה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)