הרבה הרבה שאלות מאמא מודאגת מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרבה הרבה שאלות מאמא מודאגת מאוד
    בר
    17/11/2010

    לרופאי הפורום שלום,
    בתי בת שנה ו-8 חוד'. שוהה בגן החל מספט' שנה זו עד שעות אחה"צ. לפני כחודש-חודש וחצי היא היתה מקוררת עם נזלת ושיעול, הדבר חלף אך עדיין התקשתה לנשום דרך האף בלבד, כלומר נושמת גם דרך הפה. קישרנו את זה לנזלת שעדיין היתה קיימת אך בכמות ותדירות נמוכות יותר.
    החל מאתמול שוב היא מקוררת מאוד, חום שעלה היום ל-39.6, נזלת ללא הפסקה, שיעול רב, טורדני וליחתי שמעיר אותה משינה. בביקור אצל רופאת משפחה, אמרה שיש וירוס בדרכי הנשימה העליונות וגודש ליחתי.
    מאתמול אני מטפלת בה באמבטיות פושרות, מי מלח לאף, שואבת לה את הנזלת עם שואב רירית ונובימול להורדת חום. (התחלתי עם נרות אקמולי 80 מ"ג ועברתי לנובימול- 1.65 מ"ל, משקלה 11 ק"ג). החל מהיום הוספתי גם טיפול בהיסטדקס להקלה בגודש הליחתי - חצי כפית כל 8 שעות.
    אני מאוד מודאגת ממצבה. היא אמנם לא אפאטית ודווקא רוב הזמן משדרת חיוניות, מדברת, אוכלת, ומצד שני בשעות האחרונות החום יציב ולא כ"כ יורד. בנוסף, יש לי כמה חברות שאצל ילדיהן זה התחיל כך ונגמר בדלקת ריאות או בשקד שלישי וכו'. אני מאוד אודה לכם אם תוכלו לחוות דעתכם באופן כללי וגם לגבי הנקודות הבאות:
    האם זה יכול להיות זיהום חיידקי ולאו דווקא ויראלי? ואיך יודעים? ואיך משתנה הטיפול אז?
    הציעו לי למשל לטפל בה באזניל למקרה שמדובר בדלקת הסימפונות או דלקת ריאות.האם כדאי בכלל?
    אני מבינה שההגדרה של וירוס בדרכי הנשימה היא כללית מאוד והוירוס יכול להיות מסוגים שונים, האם לדעתכם אני פועלת נכון מבחינת הטיפול? ומה אתם מציעים? האם אני צריכה לקחת אותה לבי"ח? ואם לא עכשיו - באילו מקרים כן צריך לקחת?
    כמו כן, האם להעיר אותה משינה כדי לקחת טיפול (היסטדקס)?
    וובמידה והחום לא יורד - מה זה אומר ומה עלי לעשות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרבה הרבה שאלות מאמא מודאגת מאוד - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    18/11/2010

    הסיפור נשמע כמו כל ילד שמתחיל במיסגרת

    האם זה יכול להיות זיהום חיידקי ולאו דווקא ויראלי? ואיך יודעים? ואיך משתנה הטיפול אז?
    זה נשמע וירלי אבל אם זה מתמשך לפעמים צריכים לעשות בדיקות דם

    הציעו לי למשל לטפל בה באזניל למקרה שמדובר בדלקת הסימפונות או דלקת ריאות.האם כדאי בכלל?
    בגיל כזה לא לא לא

    אני מבינה שההגדרה של וירוס בדרכי הנשימה היא כללית מאוד והוירוס יכול להיות מסוגים שונים, האם לדעתכם אני פועלת נכון מבחינת הטיפול?
    כן

    האם אני צריכה לקחת אותה לבי"ח?
    לא לא לא


    כמו כן, האם להעיר אותה משינה כדי לקחת טיפול (היסטדקס)?
    לא הייתי נותן לתינוק בגיל כזה היסטדקס!!!!!!

    מידה והחום לא יורד - מה זה אומר ומה עלי לעשות?
    יכולים לשלב אם נורופן

    את צריכה למצא רופא/ה ילדים שיכול להשגיח על המצב

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשר ברונכוקיד במקום היסטדקס?

    בר
    18/11/2010

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשבת על תרופות סבתא

    בדואי זעלאן
    18/11/2010

    היתי ממליץ לך לחשוב בכיוון של רופות סבתא במקום לדחוץ כל מיני כימיכאלים לגוף של הילדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשבת על תרופות סבתא - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    19/11/2010

    אבל ללא דבש

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשר ברונכוקיד במקום היסטדקס? - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    19/11/2010

    לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרופאה רשמה היסטדקס לאותו גיל

    עמותת גרנית
    22/01/2011

    בוקר טוב
    בננו בן השנה ושמונה חודשים עם אותם סימפטומים פלוס דלקת אוזניים. רופאת הילדים רשמה לנו אתמול היסטדקס ואם לא יעזור 48 שעות לעבור לאנטיביוטיקה-מוקסיפן.
    באמת קראתי בהוראות שלא מומלץ מתחץ לגיל שנתיים. עכשיו אני מוטרדת שמא אני גורמת לו נזק.
    מה דעתך?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום