כאבי בטן עזים לתינוק בן 7.5 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן עזים לתינוק בן 7.5 חודשים
    גלית
    28/11/2010

    שלום,
    בני בן הכמעט 8 חודשים חלה לפני כשבועיים בברונכיט (ליחה רבה), טופל באינהלציות. במקביל כנראה שחטף וירוס של הקאות ושלשולים במשך כשלושה ימים.בימים אלו כמובן שכמעט ולא אכל כלום. מאז לשמחתנו הוא חש טוב יותר- מצב רוח תקין יחסית, וחזר לאכול אך במנות קטנות ובאופן תכוף יותר.
    אולם מאז,הוא צורח מכאבים בעיקר בשעות הערב, אנו שומעים גם גזים ולעיתים ריח צואה חזק (לעיתים מופיעה צואה ירוקה עם נק' לבנות). לעיתים מתעורר מגרפסים.
    כמובן, שרופא ראה אותו בתקופה זו וחשבו שמדובר בוירוס.
    הלילות עוברים בסדר יחסית למעט אותן שעתיים שלוש בערב שכאבים עזים הוא פשוט צורח.
    הוא ניזון ממטרנה חלבית+ ירקות ופירות.
    אנו מוטרדים מאוד במיוחד לאור העובדה שמדובר בילד מאוד רגוע ונוח בדר"כ ועוצמת הבכי והכאב שלו גדולה.
    האם יתכן שפיתוח רגישות לחלב? האם יש לבדוק בדיקות קיבה/מעיים מעמיקות? אילו?
    אנא עזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן עזים לתינוק בן 7.5 חודשים - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    29/11/2010

    זה יעדיין יכול להיות קשור למחלתו לפני כשעוייםץ לפעמים זה לוקח זמן עד שהילד חוזר לעצמו
    אם זה ממשיך, הייתי הולך לרופא המטפל לביקורת ואולי בדיקות

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום