אי שקט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי שקט
    אורלי
    11/12/2010

    בתי בת 10.5 חודשים, תינוקת רגועה מאוד בד"כ. ניזונה ממטרנה צמחי עקב רגישות לחלב. כבר שבוע וחצי שהילדה אינה רגועה בלילות. אינה רגועה זה בלשון המעטה... היא מתעוררת בצרחות אימים, נרגעת ומתעוררת לחילופין במשך כל הלילה. כבר שבוע שאני נותנת לה נובימול באמצע הלילה. יש לילות שזה עוזר ויש לילות שהיא כלל לא מגיבה לזה (צורחת כאילו לא נתתי לה כלום). אציין, כי במהלך היום היא בסדר ורק לקראת הערב מתחילה להיות "נודניקית" ואז בלילה מתחילות הצרחות. במהלך השבוע היינו כבר פעמיים אצל רופא הילדים שבדק אותה וחזר ואמר כי אין לה כלום (אוזניים, גרון, בטן וכו') ואם יש אי שקט, לתת לה משכך כאבים.
    כמו כן, היא אינה אוכלת את הבקבוק ממש טוב (סביבות 80-120 cc).
    היא אמנם בגיל של צמחית שיניים וכבר צמחו לה השתיים התחתונות אבל זה לא נראה כמו כאבי שיניים כי החניכיים אינם נפוחים או רגישים, היא אינה מריירת וכו'.
    לא נראה לי הגיוני לתת לה במשך שבוע כל יום נובימול בלי לדעת מה יש לה.
    אני אובדת עצות... אין לנו לילות!!! מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי שקט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי שקט - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    13/12/2010

    כדאי בדיקת רופא
    אוזניים??
    תולעים???
    עצירות ??

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום