צהבת ילודים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהבת ילודים
    גל
    20/12/2010

    שלום לכם

    בלידה הראשונה שלי בני נולד עם רמה נמוכה של בילירובין אבל אחרי השחרור מבית החולים נשלחנו להמשיך מעקב שהיה בו צורך רק פעם אחת מכיוון שכבר היה תקין- בבית חולים לא עבר שום טיפול מיוחד לצהבת.
    ביתי השניה נולדה עם צהבת יותר חמורה ושהתה בבית החולים 3 ימים בטיפול אור- שלאחריו הכל היה תקין- עשתה עוד מעקב אחד לאחר השחרור ומאז הכל היה בסדר.
    בעת השחרור מבית החולים ציינו בפניי שעם כל לידה מצב הצהבת לילד יחמיר וציינו שזה מכיוון שסוג הדם שלי הוא O + . האם באמת יש קשר בין רמת הצהבת שעולה מלידה ללידה?
    זה הגיוני שלעובר מסוים תהיה צהבת חריפה יותר רק מהיותו השני או הראשון?
    מה עושים אם באמת ישנה צהבת חריפה יותר ממה שהיה לביתי השניה? ישנו עוד טיפול פרט לטיפול האור? אני אחרי 2 ניתוחים קיסריים ואני מאוד רוצה ללדת בלידה רגילה - לפי כל הבדיקות כרגע אין מניעה- אבל הלידה תהיה בלניאדו ואני מפחדת על הילד- אולי עדיף בשבילו להיות בבית חולים שמתמחה בטיפול בילודים. האם באמת ידוע לכם על מצב כזה שהצהבת לילוד היא על בסיס היותו הילד השלישי שלי?

    תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת ילודים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהבת ילודים - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    20/12/2010

    האם באמת יש קשר בין רמת הצהבת שעולה מלידה ללידה?
    לא

    זה הגיוני שלעובר מסוים תהיה צהבת חריפה יותר רק מהיותו השני או הראשון?
    לא

    מה עושים אם באמת ישנה צהבת חריפה יותר ממה שהיה לביתי השניה?
    יש דרכים לטפל

    האם באמת ידוע לכם על מצב כזה שהצהבת לילוד היא על בסיס היותו הילד השלישי שלי?

    לא

    על תדאגי

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום