היתפתחות התינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היתפתחות התינוק
    אורית
    23/12/2010

    שלום יש לי שאלה שמתרידה אותי מאוד אני אמא לתינוק בן אברעה חודשים שנולד במישקל 4416 בשבוע 39 להריון עד גיל חודשיים הילד הייה עולה 900 גרם בחודש מיגיל חודשיים עד ארבע חודשים הילד עלה רק קילו אחד לחודשיים אני גם מציינת שהתאבון שלו י ירד בצורה משמעותית והוא מסרב לאכול בעבר הוא סבל מגיל חודש מריפלוקס הוא טופל בזדטק ובהסמכת האוכל עם קונפולור תודה לא הריפלוקס נעצר אבל ירד לו התאבון בצורה מחרידה הוא ניזון רק 500 מיל לכל היום מה אני אמורה לעשות במצב כזה אני יושבת מאכילה אותו עם כפית וזה לוקח שעות הוא פשוט איבד את התאבון בטיפת חלב הם אומרים שהוא לא ניראה רע גם מבחינת גובא הוא 65 סנטים גם הקיף הראש תקין אבל אני בתור אמא מרגישה שלילד שלי יש בעיה והחמרה תעזרו לי בבקשה תיתנו לי עצות לאן לפינות או רעיונת כיצד לעודד אותו לאכול או ליקנות לו אוליי איזה תכשיר או ויטמין שיעודד לו את התאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היתפתחות התינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היתפתחות התינוק - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    24/12/2010

    אם העלייה במשקל בסדר
    אין כל סיבה לדאגה
    מציע להוריד את רמת החרדה-זה לא עוזר לקשר עם התינוק
    ובטח לא לשקט הנפשי שלו
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום