אני חייבת עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני חייבת עזרה
    אמא
    30/12/2010

    אני מיואשת. בני עוד כמה ימים יהיה בן 5 חודשים ולחרות זאת סובל מכאבי בטן בכל שעות היום.
    יש לציין שינק עד גיל חודשיים ומאז החל לקבל תוספות. כאבי הבטן הלכו ובאו.
    היום נזוןן ממטרנה אקסטרא קר ולפני כשבוע וחצי החלפתי לצמחי היה ניכר שיפור לאחר 4 ימים אך קטשי במתן יציאות, אז שינית למטרנה ללא לקטוז וכאבי הבטן נראים חריפים בנוסף מאז שנולד היה בוכה באכילה (לכן הפסקתי להניק). מתאמץ מאוד לעשות צרכים למרות שהיציאות שלשוליות כמעט (למעט שקיבל צמחי אז היה קשה), היה לו כאילו חוסר תאבון בשבוע האחרון מתנפל על הבקבוק ונראה שזה משחרר לו מעט את כאבי הבטן.
    ייתכן ואינו יודע "ללחוץ" (עושה רק פעם אחת ביום יציאה ושנולד זה היה פעם ב5 ימים).
    אני מודאגת משום שכאבי הבטן לא עוברים..........האם כדאי לחזור לצמחי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני חייבת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חייבת עזרה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    01/01/2011

    לא הייתי מציע לחזור לצימחי כי איני בטוח שזאת הבעייה וזה יעזור.
    צריך לבדוק אם אין כל בעיה רפואית
    אם הרופא ילדים שולל כל בעייה הייתי חוזר לפורמולה רגילה.
    תודה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום