אסטמה תינוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אסטמה תינוקות
    אורטל
    01/01/2011

    שלום.
    תינוק בן חמישה חודשים שחלה בברונכיאוליטיס, החלים אחרי טיפול אינטנסיבי של שבועיים ושוב חזר לקשיי נשימה ולטיפולי אנהלציות בבודיקורט 4 פעמים ביום. אחרי שבוע טיפולים נוסף הומלץ על ידי רופאת המשפחה להפסיק עם האנהלציות ולהיות מטופלים בטיפול מונע ע"י משאף בודיקורט, 2 לחיצות פעמיים ביום למשך שארית החורף, עקב חשש שישובו קשיי הנשימה וכן הורתה לעבור לתזונה ע"י מטרנה צימחית, שכן החלב לדבריה מייצר ליחה שמקשה על נשימת התינוק.
    עקב שיעולים חוזרי והצטברות רצינית של ליחה, על אף טיפול במשאף, המליצה על 2 לחיצות ונטולין ולחיצה בודיקורט, פעמיים ביום + 9 טיפות מוקוליט.

    רציתי להתייעץ איתך לגבי המינון שניתן, האם לדעתך סביר?
    כמו כן, האם תזונה צמחית זה סביר ונכון בנסיבות העניין?
    האם אין בדיקות נוספות שניתן לעשות על מנת לאבחן את המקור לבעיות הנשימה, שהחלו רק בחודש האחרון?
    האם היית ממליץ על דבר נוסף או טיפול שונה?
    הרופאה אומרת שאין מה ללכת למומחה ריאות, שכן זה הטיפול ואין לו מה להוסיף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אסטמה תינוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסטמה תינוקות - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    01/01/2011

    לא הייתי משנה דבר או נותן טיפול כלשהו לילד בן 5 חדשים שהחלים מברונכיוליטיס.
    זה לוקח קצת זמן והכל חוזר לרגיל.
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום