3 חודשים של אינהלציות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 3 חודשים של אינהלציות
    עמית
    02/01/2011

    בני בן 6.5 ח'. לפני כשלושה חודשים התחלנו בטיפול באינהלציות, ב-3 השבועות הראשונים רק עם מי מלח וטרבולין 3 פעמים ביום, זאת בשל "ציפצופים" בנשימה. אחרי שבוע של הפסקה התחיל שיעול עם ליחה - טופל בסירן, 1/4 כדור מסיס במים * 3 פעמים ביום. שוב שבוע מנוחה וחזרנו לאינהלציות, הפעם בתוספת בודזונייד סטרינבז (בהתחלה במינון של 1 מ"ל לכל אינהלציה ולאחר שבוע 2 מ"ל).

    מאז אנחנו בסבב די קבוע של שבוע סירן, שבוע וחצי עד שבועיים אינהלציות, שבוע הפסקה וחוזר חלילה. מיותר לציין שבינתיים הילד גדל וכבר ממש מתנגד בתוקף למסכת האינהלציה (ממש מנסים לעשות רק כשהוא ישן אחרת זה סיוט). מנוזל, משתעל בעיקר בלילה, אחת לכמה ימים מקיא בגלל הליחה ומחרחר ברמות שונות לאורך כל היממה.

    הופנינו למומחה ריאות ילדים אבל לצערי התור עוד מעל לחודש. שאלותיי:

    1. האם טיפול סטרואידי כה אינטנסיבי וממושך בתינוק כזה קטן אינו בעייתי?

    2. קיימות אלטרנטיבות טיפול אחרות?

    3. האם ניתן בין האינהלציות עם הבודזונייד לעשות אינהלציות רק עם מי מלח (במידה והוא יישן...)? אם כן - כמה מ"ל מומלץ?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    3 חודשים של אינהלציות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 3 חודשים של אינהלציות - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    05/01/2011

    לא נראה לי שיש צורך בשלושה חודשים של אינהלציות לילד בגיל זה,
    בעיקר אם זה לא בדיוק מבריא את הילד.
    או לחילופין עורך בירור מה הסיבה לכך עם הרופא שלך, למשל האם קיים רפלוקס ואספירציה של אוכל (שאיפה לריאות)
    תודה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום