שקד שלישי מוגדל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקד שלישי מוגדל
    בר
    08/01/2011

    למומחים שלום,

    בתי בת שנה ו-9 חוד'. היא נכנסה לגן בגיל שנה ו-5 חודשים (עד אז שהתה בבית והיתה בריאה לחלוטין), ובערך מתקופת הסתיו החלה לחלות שוב ושוב: התקררות, נזלות, שיעול, חום. בשלב מסוים הנזלת הפכה לנזלת סמיכה וירוקה, תופעה שנמשכה זמן רב. כמו כן, החלה לישון עם פה פתוח ולנשום גם מהפה, נוחרת לפעמים בלילה, מחרחרת.
    לאחר בדיקות אצל רופא א.א.ג, צילום רנטגן ומכון שמיעה נמצא שקד שלישי מוגדל ונוזלים באוזניים. רופאת א.א.ג ממליצה על ניתוח הסרת השקד +ניקוז הנוזלים.
    עקב גילה הצעיר של הילדה אנחנו מאוד חוששים מאופציה של ניתוח. התעניינו בחדרי מלח, שם טוענים שהשהייה בחדרי מלח יכולים לפתור את שורש הבעיה, כמו כן, אף שאלנו מספר הורים במקום שאכן העידו על שיפור במצב הילד מאז התחלת הטיפול בחדרי מלח.
    שאלותיי הן:
    1. האם אני אמורה לקחת את הילדה למעבדת שינה?
    2. האם ניתוח בגיל כזה איננו מסוכן (הרדמה כללית, דימום וכו')?
    3. מה ידוע לכם על חדרי מלח ומה דעתכם בעניין?
    4. ובכלל אשמח לשמוע דעתכם לפי פרטי המקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי מוגדל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי מוגדל - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    09/01/2011


    1. האם אני אמורה לקחת את הילדה למעבדת שינה?
    ממה שאת מתארת, כןץ

    2. האם ניתוח בגיל כזה איננו מסוכן (הרדמה כללית, דימום וכו')?
    יחסי לא

    3. מה ידוע לכם על חדרי מלח ומה דעתכם בעניין?
    זה יכול לעזור אבל אין הרבה מחקרים שאומרים שזה בודאי יעזור

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום