מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תגובה לחיסון של 4 חודשיםרות12/01/2011
שלום
היום הבן שלי קיבל את חיסון PNEUMO ואת החיסון המחומש.את אותו החיסון הוא קיבל לפני חודשיים. כאשר לאחר החיסון בגיל חודשיים התופעה היחידה הייתה אי שקט במשך יומיים. לעומת זאת היום כמה דקות אחרי שקיבל את הזריקה המחומשת החוויר ממש,התחיל להזיע, שלשל, העיניים שלו התחילו להיסגר. רופא ילדים שבדק אותו מיידית אמר שהדופק בסדר הוא בהכרה מלאה. אחרי שנתנו לו חמצן במשך כ 15 שעה הצבע התחיל לחזור לעצמו לאט לאט.
האם התגובה הזו היא לחיסון זה ספציפי או לעצם הזריקה?
מה לעשות לקראת החיסון ומחומש הבא?
מה לעשות עם חיסונים הבאים בכלל?
תודה
רות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לחיסון של 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/01/2011
האם התגובה הזו היא לחיסון זה ספציפי או לעצם הזריקה?
לזריקה
מה לעשות לקראת החיסון ומחומש הבא?
אין מה לעשות
מה לעשות עם חיסונים הבאים בכלל?
תתיעצי עם רופא הילדים שלכם, אני הייתי נותן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לחיסון של 4 חודשים
רות13/01/2011תודה על התשובה
1. אם התגובה הקיצונית הזו היא לזריקה לפי מה שאתה אומר, איך יכול להיות שבפעמים הקודמות לא הייתה שום תגובה הדומה לזו?
2. האם ייתכן שגם בפעמים הבאות הבן שלי יכול להגיב ככה? האם במקרה כזנ כדי לפצל את החיסונים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לחיסון של 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011
1. אם התגובה הקיצונית הזו היא לזריקה לפי מה שאתה אומר, איך יכול להיות שבפעמים הקודמות לא הייתה שום תגובה הדומה לזו?
אין קשר
2. האם ייתכן שגם בפעמים הבאות הבן שלי יכול להגיב ככה?
אולי
האם במקרה כזנ כדי לפצל את החיסונים ?
לא הייתי עושה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
