מספר שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות
    יוליה
    14/01/2011

    שלום רב,
    יש לי תינוקת בת חמישה שבועות והיא עושה קקי אחת לכמה, בממוצע אחת לשבוע.
    לאחר שהשתחררנו מביהח היא עשתה קקי לאחר כל ארוחה (היציאות היו תקינות בצבע צהוב עם גרגירים), ואז פתאום הפסיקה. הלכתי איתה לרופאה אשר אמרה שעד שבוע מותר שלא תעשה קקי.
    באמת אחרי כמה ימים היא חזרה לעשות קקי אחרי כל ארוחה, ואז לאחר ימים מספר הפסיקה. ומאז עושה אחת לשבוע.
    הייתי אצל הרופאה פעם שניה ועדיין היא אומרת שאין שום בעיה.שהמערכת שלה עדיין לא עובדת טוב...
    אני נורא מודאגת , אני מניקה בלבד ללא שום תוספות ולפי הדרישה שלה..אניואוכלת בריא + שותה מים.
    התינוקת עושה 6-8 פעמים פיפי ביממה. בטיפת חלב אמרו שעולה תקין במשקל.
    מה לעשות??? נראה כי היא סובלת מכאבי בטן עזים במשך רוב שעות היממה, אני יודעת שזה קוליק אך אולי גם אי מתם הקקי משפיע??

    שאלה נוספת היא לגבי אדמומיות וריח לא טוב בקפלים של בית השחי ובצוואר.. זו תופעה שהחלה ביומיים האחרונים, האם לפנות לרופא או שזה יעבור מעצמו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי האדמומיות בצוואר

    אמא
    16/01/2011

    ממש כדאי להקפיד לסבן ולשטוף היטב באמבטיה ועוד יותר חשוב אח"כ ממש לייבש היטב בין קפלי הצוואר, אפשר בעדינות עם חיתול בד. אם היא שוכבת על הבטן ומרימה קצת את הראש אפשר לנשוף על הצוואר כדי לייבש קצת. אני אפילו מרחתי טיפונת בייבי פסטה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום