אנפומייל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנפומייל
    אורי
    16/01/2011

    שלום,

    יש לי כמה שאלות

    1. תינוקת שלי מקבלת אינפומייל כבר יומיים והיציאות שלה נעשו קשות וסמיכות מאוד וגם בתדירות גבוהה יותר מאשר אני רגילה (3 פעמים ביום אתמול, לעומת פעם ביום עם סימילאק). האם זה תקין? האם זה לא מעמיס מערכת העיכול שלה?

    2. בשעות הצהרים היא כמעט ולא ישנה - בקושי 45 דקות בין הארוחות ורוצה לאכול כל שעתיים, אוכלת כמויות קטנות יותר מאשר אני רגילה (עכשיו עם אינפומייל היא
    אוכלת 40-60 והייתה רגילה עם סימילאק לאכול 60-80) האם זה תקין? בחישוב שלי לסך הכל ביום הכמויות הם אותו הדבר, נאים בין 450 מ"ל ל 560 מ"ל. המשקל שלה 4 ק"ג והגיל 6 שבועות.

    אודה מאוד על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנפומייל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנפומייל - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    17/01/2011

    . האם זה תקין? האם זה לא מעמיס מערכת העיכול שלה?
    זה תקין. שינויים בתזונה גורם לשינוים ביציאות

    2. בשעות הצהרים היא כמעט ולא ישנה - בקושי 45 דקות בין הארוחות ורוצה לאכול כל שעתיים, אוכלת כמויות קטנות יותר מאשר אני רגילה (עכשיו עם אינפומייל היא
    אוכלת 40-60 והייתה רגילה עם סימילאק לאכול 60-80) האם זה תקין? בחישוב שלי לסך הכל ביום הכמויות הם אותו הדבר, נאים בין 450 מ"ל ל 560 מ"ל. המשקל שלה 4 ק"ג והגיל 6 שבועות.

    זה תקין

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום