דחוףףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוףףף
    חסוי
    06/02/2011

    שלום לכולם. חייבת עזרה דחוף - אני פשוט אובדת עצות.. האם יש כאן אמהות שעברו את אותו הדבר????
    בני בן שנה וחודשיים, ילד בריא, שובב ושמח, נולד בלידה תקינה בשבוע 39.
    אך מיום שלישי האחרון- הקיא בשעות הערב.
    יום רביעי - לא הלך לגן, החום שלו עלה ל40.2, שלשל והקיא.
    יום חמישי- עדיין עם חום, בסביבות 39, הקיא פעמיים, שלשל כמה פעמים, נסענו איתו למיון, מסתבר, שהיא איבד המון נוזלים והילד מיובש, קיבל אינפוזיה.
    יום שישי- כבר הרגיש יותר טוב, אך עדיין שלשל והקיא, אבל היה הרבה יותר ערני.
    יום שבת - שוחרר מהבית חולים, עדיין הקיא פעם אחת + שלשל
    יום ראשון - מסרב לאכול, ישנוני בטירוף, הדבר היחיד שהוא אוכל זה תרכובת מזון לתינוקות, לדוגמה היום מהבוקר, אכל 180CC ולאחר מכן עוד 60 CC. מסרב לשתות, הלכתי איתו לרופא ילדים שאמר שחייב לתת לו מינרלי, הוא כמובן גם לא מסכים, אני מנסה לתת לו עם מזרק, האם הגיוני שהוא אמור לשתות 500CC של מינרלי?? זה בקבוק שלם.
    האם הכרתם תופעה כזאת? מה עליי לעשות? הילד פשוט מסרב לשתות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוףףף - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    07/02/2011

    תגשי איתו לבקורת חוזרת אצל הרופא
    או למוקד
    אלו יעשו הערכת מצב לגבי מאזן הנוזלים בגופו ואם התייבש
    ובמידת הצורך ירכיבו לו עירוי
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום