חום שחוזר על עצמו אחת לחודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום שחוזר על עצמו אחת לחודש
    חגית
    14/03/2011

    בתי בת 17 חודשים וב-5 החודשים האחרונים מופיע אצלה חום גבוה (38.7-40.5) אחת לחודש. החום אינו מלווה בשום תופעות אחרות- אינה מנוזלת אין דלקת גרון(נבדק) אינה מקיאה ומצב רוחה טוב יחסית וגם התיאבון סביר ורק בלילה מתקשה לישון. החום נמשך בין יומיים ל-5 ואין שום סימן מקדים.
    הרופאה שלה תמיד אומרת שזה ויראלי אך בכל זאת שלחנו לבדיקות בגלל הישנות המקרה. אנחנו עדין מחכים לתוצאות בדיקת דם ושתן אך משום שהדבר חוזר על עצמו אחת לחודש אני מאוד מודאגת.
    יש לציין שעוד לא יצאו לה כל השיניים ובאופן כללי התחילו לצאת לה שיניים רק בגיל 10 חודשים. היא ילדה שמחה עם מצב רוח נהדר ואינה נמצאת בגן כך שלא ברור לי למה זה חוזר על עצמו. בעלי ואני בריאים גם כן וכך גם המטפלת שלה אבל מרגישים חסרי אונים.
    אודה לך אם תוכל להתייחס ולתת עיצה או רעיון מה יכול להוביל לחום הזה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום שחוזר על עצמו אחת לחודש - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    15/03/2011

    שיניים יכולים להיות חלק מהסיפור

    רואים המון ילדים כזה משך החורף
    עם זה הולך וממשיך לקיץ כדאי עוד בירור
    עם רופא:
    אימונולוג או רואמטולוג

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום