דלקת מעיים-תינוקת בת 4.5 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת מעיים-תינוקת בת 4.5 חודשים
    טלטוש
    26/04/2011

    יש לי תינוקת בת 4.5 חודשים.
    ביומיים האחרונים היא עם חום (37.7-39.1), קצת משלשלת וישנונית. אני נותנת לה אקמולי וזה באמת משפיע לכמה שעות אך לאחר מכן החום חוזר שוב.
    הייתי אצל רופא הילדים ולאחר בדיקה הוא קבע שיש לה דלקת במעיים.
    הוא המליץ לי להמשיך להניק אותה ולהפסיק לתת לה סימילאק (הייתי נותנת לה בקבוק לפני השינה-240ml). בנוסף, הוא המליץ לי לתת לה מרק עוף, תה/מים עם סוכר, מים עם מלח, מיצים- בקיצור, הרבה נוזלים.
    נכנסתי לאינטרנט לקרוא קצת על הנושא אבל בכל אתר כתוב משהו אחר ודי התבלבלתי.
    רציתי לדעת איך היא נדבקה בזה ואיך באמת להתנהג איתה? האם באמת בקבוק אחד בלילה יכול להרע את המצב? מה מותר לתת לה לאכול/לשתות ומה אסור.
    אודה לתשובה בהקדם.. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת מעיים-תינוקת בת 4.5 חודשים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    27/04/2011

    הגישה המודרנית היום דוגלת בהמשך מתן הכלכלה לה היה הילד רגיל קודם.
    במידה והשלשול נמשך מעבר לשבוע נהוג לעשות בדיקת צואה.
    כל עוד התינוק שותה ואינו מקיא ונותן שתן היטב הסיכוי להתייבשות קטן.
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום