תינוקת בת 7 חודשים, בריכה, חתך ודם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 7 חודשים, בריכה, חתך ודם
    י
    03/06/2011

    שלום,
    התארחנו השבוע במלון והכנסנו את בתנו בת 7 חודשים לבריכה בו. (בריכה שהיו בה ילדים וגם מבוגרים).

    לאחר מספר דקות שהיתה בבריכה שמנו לב כי בזרוע ימין יש לה שריטה/חתך באורך של כ-3-4 ס"מ, כאשר בתעלת השריטה יש דם. (לא נזל דם, אלא היה דם רק בתעלה השריטה, מכל מקום היה ברור שזה *לא* חיצוני בלבד).
    כנראה נשרטה מהמנשא בו היתה, ממש לפני שהוכנסה לבריכה.

    משמנו לב לשריטה/חתך, כשהיתה בבריכה כבר מספר דקות, הוצאנו את ילדתנו, וכעבור כ-10 דקות חיטאנו ב-2-3 טפיחות של סביעור על פד גזה, שקיבלנו מערכת העזרה הראשונה של המלון.

    בעור המקיף החתך היה אודם, בהיקף 2-3 מ"מ.

    לאחר כחצי שעה משיצאה מהבריכה, התזנו שתי התזות ספריי מרפן (שרכשתי בינתיים בבית מרקחת קרוב) על השריטה/חתך. האודם סביב החתך עדיין היה קיים.

    במהלך היומיים האחרונים, השריטה החלה להגליד, האודם פחת, אם כי עדיין לא נעלם לגמרי, אך בהחלט הצטמצם.

    דוקטור -

    האם יש חשש זיהום?

    האם עלינו לנקוט במשהו נוסף? בדיקת דם כלשהי? למרוח משהו? להמשיך לחטא?

    האם נוכחות כלור בבריכה צריכה להרגיע אותנו, בבחינת חומר שמחטא את המים?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 7 חודשים, בריכה, חתך ודם - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    05/06/2011

    לא רצריכים לעשות משהוא מיוחד
    אמבטיות רגילות
    סבון ומים

    על תהיו לחוצים

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום