ד"ר שרייבר היקר.תודה על תשובתך.אנא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד"ר שרייבר היקר.תודה על תשובתך.אנא
    מוקי
    13/06/2011

    התינוקת שוב באינפוזיה של רוצופין,שוב דלקת ראות,שוב דלקת בדרכי השתן,כמויות לוקוציטים בשתן עצומות,ושוב החיידק אנטרוקוקוס.אנו חסרי אונים,ולבית החולים יש להציע רק אנטיביוטיקה קטלנית.הציעו לנו לגשת לנפרולוג ילדים, בבית החולים התורים ענקיים, קבענו תור לפרטי -וגם זה לחכות חודשיים.
    אנא מה הכוון שהיית חושב עליו,כדי לשפוך אור על הבעיה. תודה מקרב לב
    מוקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר שרייבר היקר.תודה על תשובתך.אנא - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    13/06/2011

    מוקי שלום-
    דבר ראשון, בודאי צריכים בירור יותר עמוק למה יש דלקות חוזרות ובמיוחד בגיל כזה.
    יש זיהומולוג (רופא זיהומים) שנתן חווה דעתו בבית החולים?
    האם חיידק במקום אחר שגורם לבעיות ומתפשת כל הזמן (לב, אצם, פרק, מח, כליה) שעוד לא מצאנו אותו? האם יש בעיה במערכת החיסונית?


    ביחס לנפרולוג- עם באמת יש דלקת בשתן (תרבית צומח חיידק אחד) צריכים מעקב

    בברכה
    דר קווין

    נ.ב. אנטיביוטיקה באמת לא קטלנית אם יש צורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום