תזונה ויציאות אצל תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה ויציאות אצל תינוק
    מירי
    26/06/2011

    שלום רב!
    בני בן כמעט שבעה חודשים. הוא יונק ובשבועות האחרונים הוא אוכל פעמיים ביום מוצקים (פעם תפוח ופעם בננה עם בסקוויט. בנתיים מסרב לירקות ומסרב למים בבקבוק כשאני מציעה לו לאחר הפירות )ופעם ביום גם תוספת פורמולה. לאחר שתוספת הברזל גרמה לו לעצירות וחוסר שקט וביעוץ עם רופא הילדים הפסקתי לו את הטיפות לכמה ימים ואז אתן לו סוג אחר. כרגע לאחר שהפסקתי את הברזל הוא התחיל לעשות קקי פתאם לפחות ארבע פעמים ביום. הוא יונק ותוך כדי או ממש בסיום היניקה כשהוא עדיין בזרועותיי הוא מתאמץ לכמה רגעים ועושה. הצואה יוצאת כגוש, לא קשה מאד אבל גוש, ובצבע ירקרק לא מאד כהה.
    אני מניחה שהוא מתאמץ ושהצואה הפכה קשה יותר בגלל המוצקים והתוספות אבל האם זה תקין שהוא התחיל לעשות פתאם 3-4 פעמים ביום כבר במשך שבוע?
    (עד גיל חצי שנה כשרק ינק עשה קקי עפ"י רוב רק פעם ביום, לפעמים אפי' פעם ב3 ימים).
    שאלה נוספת. הוא סובל מגזים באופן קבוע כבר מגיל חודשיים. בתחילה ניסינו גרייפווטר וכדו' אך מכיוון שלא ראינו שינוי הפסקנו. עקרונית הוא לא מתלונן על כך בכלל אבל אנחנו שומעים אצלו מהטיטול המון גזים ממש בצרורות (לפעמים גם ריח לא נעים) אבל כלפי חוץ לא נראה לי שהוא סובל מזה, הוא ילד רגוע מאד בסה"כ וחייכן.
    האם ריבוי גזים מחייב התייחסות או שאם הוא לא מתלונן אין צורך לעשות דבר?
    סליחה על ריבוי השאלות.
    תודה מראש!

    מירי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה ויציאות אצל תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה ויציאות אצל תינוק - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    26/06/2011

    כל מה שאת מתארת נשמע תקין להעברה למזון במוצק מהינרה. פולמולה

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום