טיפול תרופתי לאוסטופורוזיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול תרופתי לאוסטופורוזיס
    גדעון עדה
    26/02/2008

    לצערי אני לא יכולה לקבל כדורים נגד אסטופורוזיס לכן הרופאה שלי המליצה לי על עירוי בaflasta 5mg / הרופאה גם אמרה לי לעשות את טיפולי שניים לפני העירוי .שאלתי היא כרגע אני לא זקוקה לטיפוך שניים ץאולי רק כניכיים ומה יהיה עם אני אזדקק להבא לעקירןת או אפילו ארצה לעשות השתלה.כמה זמן אחרי העירוי אוכל לעשןת טיפול מורכבבתודה מראש עדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקלסטה וטיפולי שיניים

    ד''ר ליאנה טריפטו שקולניק
    26/02/2008

    שלום עדה, בשלוש מילים - אין תשובה טובה. התשובות שכן יש הן כמה: 1. הנסיון במחקרים גדולים עם אקלסטה מראה על שני מקרים של סיבוכי לסת ושיניים מתוך כ 10.000 אנשים שהשתתפו - אחד בקבוצה שקבלה את התרופה ואחד בקבוצה שקבלה את האין -בו כלומר טיפול - דמה. מכאן את כבר יכולה להסיק שמדובר אם בכלל בתופעה נדירה. יחד עם זאת, תוארו סיבוכים כאלה עם טיפול דרך הוריד עם תרופות דומות וגם עם אותה תרופה כאשר היא נתנה לחולים עם מחלות ממאירות עם בעיות סידן בדם, כך שההמלצה לעבור טיפולי שיניים גדולים לפני היא נכונה מאוד. אם אין לך כעת צורך בטיפולי שיניים - לדעתי זה לא צריך למנוע ממך לקבל את התרופה. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו