פאגאט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פאגאט
    אריאל
    10/11/2012

    ערב טוב.
    אובחנתי כסובל ממחלת הפאגאט. לפני 6 ימים קיבלתי טיפול ב אלקסטה.
    תופעות הלוואי היו קשות במשך יומיים וחלפו.
    אני נוטל תוספי סידן וויטמין D (מיד לאחר הטיפול)
    בימים האחרונים אני סובל מכאבים חזקים מאוד! בעצמות. כאבים חזקים יותר מאלה שהיו טרם הטיפול.
    האם הכאבים קשורים לטיפול?


    תודה
    אריאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פאגאט

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פאגאט - תגובה

    ד''ר גלוריה צבטוב
    09/12/2012

    שלום !
    טיפול באקלסטה יכול לגרום לכאבים בעצמות, אך בדרך כלל הם עוברים תוך מספר ימים. ניתן לקחת אקבול כמידה וכאבים חזקים מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו