מעבר ל PROLIA ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר ל PROLIA ?
    רחל
    02/12/2013

    שלום רב,

    בת 57 , בריאה ,
    בבדיקה מה - 01/11/11 עלו הממצאים הבאים : ירך 2.5- , LSS -1.5.
    בבדיקה מה - 20/10/13 עלו הממצאים הבאים : ירך 2.4- , LSS -1.7.

    אני נוטלת במשך 9 שנים את התרופות הבאות :
    א. Fosalan - 70 mg אחת לשבוע
    ב. vita cal + D + Mineral - קפסולה אחת ביום
    ג. Baby D3 - 14 drops every day.

    הוצע לי להפסיק את הFosalan למשך שנה ולאחר מכן לשקול קבלת Prolia בזריקה אחת לחצי שנה ועל כן מספר שאלות :

    1.בהתחשב בתוצאות, האם המצב שלי מחייב מעבר ל - Prolia כעת ?
    2. מהן תופעות הלוואי של התרופה והאם הן שכיחות ?
    3. במידה ואקח, על פני כמה שנים עלי לקחת את הזריקה ? האם היא לכל החיים ?

    אציין כי אמי לוקחת את הזריקה Prolia כל יום כיוון שצפיפות העצם שלה במצב חמור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר ל PROLIA ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר ל PROLIA ? - תגובה

    ד''ר גלוריה צבטוב
    11/12/2013

    שלום !
    החלטה לגבי תחילת/הפסקת והמשך טיפול מתבססת רק ורק בהערכה אישית על כל הנתונים קליניים ומעבדתיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו