צפיפות עצם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צפיפות עצם
    מרים
    02/03/2009

    שלום. אני כיום בת 60. מידי שנתיים אני נוהגת לעשות בדיקה של צפיפות העצם. מבדיקה לבדיקה רואים הרעה בפרמטרים. בבדיקה שעשיתי ב- 2007 חלק מהמימצאים גבוליים וחלק מראים על אוסטופורוזיס. לפני שבועיים עשיתי שוב בדיקה והפעם יש הטבה במימצאים והם כולם גבוליים. האם הדבר יתכן? אני הבנתי שהמדובר בתהליך אירוורסבילי. האם עלי להטיל ספק במימצאי הבדיקה. שתי עובדות נוספות: נשלחתי לבדיקה ע"י רופאת המשפחה בעקבות גילוי סידן מעבר לנורמה בדם ובשתן. את הבדיקות הקודמות עשיתי במכון מור במקום מסויים ואת הנוכחית במכון מור במקום אחר. האם ייתכן ששני המכשירים יראו תוצאות שונות? בתודה מראש מרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צפיפות עצם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת צפיפות עצם

    ד''ר עמיאל פיגנבאום
    07/03/2009

    שלום מרים
    אכן המצב של בדיקת צפיפות העצם הינו אירברסיבילי
    התוצאה כביכול של שיפור בבדיקה מעיד על תופעה של אוסטיאוארטרוזיס המתבטאת בהסתיידויות במפרקים כמו כן רצוי לבצע את הבדיקות החוזרות באותו המכשיר באותו המכון כי קשה להשוות בדיקות המבוצעות במכונים שונים.
    דר' פיגנבאום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו