בדיקת צפיפות עצם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת צפיפות עצם
    מרים
    06/03/2009

    אני מעתיקה שוב את הודעתי מלפני מספר ימים. משום מה אחרים זכו לתשובה ואני לא, כנראה המדובר הטעות. שלום. אני כיום בת 60. מידי שנתיים אני נוהגת לעשות בדיקה של צפיפות העצם. מבדיקה לבדיקה רואים הרעה בפרמטרים. בבדיקה שעשיתי ב- 2007 חלק מהמימצאים גבוליים וחלק מראים על אוסטופורוזיס. לפני שבועיים עשיתי שוב בדיקה והפעם יש הטבה במימצאים והם כולם גבוליים. האם הדבר יתכן? אני הבנתי שהמדובר בתהליך אירוורסבילי. האם עלי להטיל ספק במימצאי הבדיקה. שתי עובדות נוספות: נשלחתי לבדיקה ע"י רופאת המשפחה בעקבות גילוי סידן מעבר לנורמה בדם ובשתן. את הבדיקות הקודמות עשיתי במכון מור במקום מסויים ואת הנוכחית במכון מור במקום אחר. האם ייתכן ששני המכשירים יראו תוצאות שונות? בתודה מראש מרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת צפיפות עצם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למרים

    ד''ר ליאנה טריפטו שקולניק
    13/03/2009

    שלום רב
    אכן יש הבדל בין מכשירים שונים גם במסגרת אותו מכון וגם בין בדיקה לבדיקה על אותו מכשיר עד כדי 5 אחוז. לכן אנו לא בונים את כל " בניין" ההחלטות בנושא טיפול על תוצאת צפיפות עצם בלבד. אם ידוע על עודף סידן בדם ובשתן מומלץ להיות במעקב של אנדוקרינולוג. רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו