שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    פינקלשטיין צי
    19/03/2009

    לד"ר פייגנבאום שלום רב, ובוקר טוב. אני בת 50 פלוס . לפני ממעלה מ-20 שנה כאשר עשיתי בדיקת דם לבדיקה ההורמונים ע"י רופא נשים התגלה שאין לי איזון בין ההורמונים (כלומר הורמון אחד היה קצת גבהה ) ובעקבות זה נשלחתי להתיעצות במרפאה אינדוקרינית בבלינסון . אבל לא מצאו שום דבר מיוחד .ההוראה לרופא נשים היתה שאני אקבל גלולות למניעת הריון במינון נמוך ביותר. ואכן כך היהץ הבדיקות דם שעשו לי היו בסדר .אני עדיין מבייצת ויכול להיות שבגלל זה הרופא לא שוחח איתי על הנושא .כי כל שנה אני עושה בדיקות גניקולוגיות שונות. האם אני צריכה להסב את תצומת ליבו של הרופא הנשים על בעיה שהיתה או לא היתה מזמן, בהקשר למחלה הזאת? אם אין לנו במשפחה הסטוריה של המחלה הזו ,באיזה גיל כדי לעשות בדיקות בנושא זה? בתודה מראש ציפי .פיקלשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות אוסטיאופורוזיס

    ד''ר עמיאל פיגנבאום
    22/03/2009

    שלום ציפי
    בדיקות לאוסטיאופורוזיס כלומר בדיקת צפיפות עצם מומלץ לבצע החל מגיל חמשים למרות שיש לך עדיין מחזור ואז סבירות להופעת המחלה נמוכה יותר
    בברכה
    דר' פיגנבאום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו