אובדן גובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובדן גובה
    מריסלה
    14/08/2009

    שלום לדוקטור פיגנבאום היקר

    אשמח אם תוכל ליידע אותי לגבי אובדן גובה - האם באמת אובדן גובה הוא סממן לאוסטיאופורוזיס והאם ניתן למנוע זאת?
    בתודה ובכבוד רב
    דיינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדן גובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטיאופורוזיס-אובדן גובה

    ד''ר עמיאל פיגנבאום
    15/08/2009

    דיינה שלום וברכה,
    אחד מהאיפיונים הספציפיים לאוסטיאופורוזיס הינו ירידה בגובה היכולה להגיע למספר ס"מ משמעותיים.אובדן גובה זה נגרם בד"כ משברי דחיסה בחוליות עמוד השדרה הנגרמים מבריחת סידן.ירידה זו בגובה גורמת לעקמת בגב שלעיתים מלווה לה כאבים בגב,והיא עלולה ללחוץ על איברי החזה והבטן ולגרום להפרעות נשימה ותחושת לחץ ברום הבטן. בהחלט ניתן למנוע זאת באמצעות מעקב תקין וטיפול מונע למחלה.היום ישנן בישראל תרופות יעילות לטיפול במחלה כדוגמאת האקטונל שהינה תרופה המונעת שברים אלו ושברים בעצמות צואר הירכיים מהר יותר בהשוואה לתרופות אחרות, כמו כן יש לה פחות תופעות לוואי בהשוואה לתרופות האחרות והיא נלקחת במינון חודשי המשפר מאד את איכות החיים של המטופל או המטופלת הסובלים מאוסטיאופורוזיס.
    באיחולי בריאות שלמה
    דר' עמיאל פיגנבאום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו