שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    תמר
    21/03/2010

    שלום רב,
    אני בת 63.
    לאחרונה ערכתי בדיקה של צפיפות העצם ותוצאות הבדיקה הראו את הנתונים הבאים:
    1. אוסטאופורוזיס בינונית RT.
    2. אוסט' בינונית LT.
    3. ירך ימין מינוס שתיים נקודה תשע
    .4. ירך שמאל מינוס שתיים נקודה שבע.

    המליצו לי לקחת מקסיבון 70 מ"ג אחת לשבוע המכיל ALELDRONATE וקלציום +D פעמיים ביום כל טבליה 600 מ"ג.
    אני חוששת מתופעות הלווי הכרוכות בלקיחת המקסיבון .

    1. האם ניתן לקחת רק את הקלציום בלבד?
    2. האם יש סכנות לתרופת המקסיבון?
    3. האם קיימות תרופות אלטרנטיביות אשר יכולות להחליף את המקסיבון?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר גלוריה צבטוב
    22/03/2010

    שלום !
    לפי הנתונים של צפיפות העצם מודבר ב-osteoporosis והטיפול במקרה שלך הוא בתכשירים כמו alendronate או actonel כדי לעצור ירידה בצפיפות העצם ולמנוע שברים.
    תופעות לוואי הם בעקר תופעות של מערכת העיכול, אך נדירות אם מקפידים על הנחיות ללקיחת טיפול.
    רק סידן + ויטמין D לא יעזור במקרה שלך.
    המלצתי לבדוק רמת ויטמין D בדם ולקחת טיפול בויטמין D בנפרד לפחות 1000 יחידות ליממה, וסידן לקחת כדור אחד במקום שניים + להקפדי על דיאטה רבת סידן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו