וסטרופורוזיס כן או לא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • וסטרופורוזיס כן או לא?
    רבקה
    14/03/2011

    אני בת 63 בבדיקת קולונוסקופיה וירטואלית לפני כשנתיים צוין בין השאר נטיל ת סידן כללית מהשלד. בבדיקת צפיפות עצם 2007 2009 הבדיקה הייתה תקינה וזאת ללא כל טיפול מאחר והרופאים לא התייחסו להער ה ..בבדיקת הקולונוסקופיה למרות שהסבתי
    תשומת ליבם.

    בשנה האחרונה נפלתי פעמיים וכל נפילה לוותה בשברי דחיסה בעמוד השדרה ושברים בצלעות. רופא המשפחה אמר לי כי כנראה בדיקת צפיפות העצם אצלי לא משקפת המצב. האם יתכן דבר כזה איזה בדיקה מהימנה יותר אני מבולבלת .... מה עושים האם יש טעם בבדיקת צפיפות עצם נוספת אם כך? תודה על הבהרות.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וסטרופורוזיס כן או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וסטרופורוזיס כן או לא? - תגובה

    ד''ר גלוריה צבטוב
    21/03/2011

    הגדרה של אוסטאופורוזיס היא או ירידה בצפיפות העצם מתחת TSC -2.5 או נוכחות שברים אוסטאופורוטים ( שברים ספונטניים בחוליות או בעצמות אחרות ממאמץ קל) ללא קשר לממצאים בצפיפות העצם.
    כמובן במידה וקיימים שברים מרובים ללא סיבה ברורה, יש מקום לבירור יותר עמוק ( חוסר רויטמין D , מחלות גנטיות, מחלות מח עצם ...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו